Over vrijdag zeg ik maar ff niks, want dat liep niet zo gesmeerd, we hadden om 23:45 de bus leeg. Maar goed ff een soort fotoverhaal van de reis van Jip en Janneke

Mijn moeder en haar vriend kwamen met de Land Rover met trailer, mama heeft foto's gemaakt van het laden enzo, had ik ff geen tijd voor.
Cathy had Exel en had hem zo op de trailer, Vera wilde in eerste instantie niet, maar toen ze zag dat Exel lekker van hooi stond te smikkelen in de trailer, had ik haar gauw gelijmd en kwam ze met mee.
A2 vanuit Maastricht:

Tussendoor nog even moeten stoppen, hooinet was leeg en Exel (ja wie anders

We beginnen in de buurt te komen

Moerdijkbrug

Welkom in Zuid Holland, foto iets te vroeg genomen, staat namelijk op dat bordje wat je ziet in de verte dat wit/rode

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal......

Ze staan aan een land weggetje en Ron kon daar niet keren, dus aan het begin van het weggetje gestopt, Vera eruit, wat een hoop geschreeuw van Exel opleverde, dus Vera even in Ron zijn handen geduwd en Exxie er ook uitgehaald.
Toen ben ik met ze richting het weiland gelopen, Vera had enorme haast, die zag al dat gras. Bij het weiland Exel even aan dat vrouwtje daar gegeven, zodat ik me handen vrij had voor Vera. Nou hoofden naar beneden en gras eten, ehhhh jongens jullie zijn er nog niet hoor, dit is pas de ingang

Ze mochten op een wat kaler stuk, zodat ze kunnen wennen en de ander 2 paardjes stonden lekker op het volle gras.
Kennismaken? Nee echt niet, wij zijn fjorden, wij zien gras, dus verder zien wij niets meer op deze wereld

Vanmiddag eens kijken hoe ze erbij staan. Er komen nog wel meer foto's die mijn moeder heeft gemaakt en Cathy had er ook nog een aantal, dus die komen vanzelf wel.
En nu ga ik een kamer leegruimen, want we moeten hier laminaat gaan leggen, handig hoor een verhuizing over 200 km afstand. Dan ben je een soort van omgekeerd aan het verhuizen, maar goed het komt allemaal vanzelf wel in orde. Maar wilde toch ff snel hier langskomen, dus lappie te voorschijn getoverd, kabeltje aangesloten en voila
Zij die gaan werken groeten u