De foto's vertekenen echt...In mijn ogen is de stal ruim genoeg voor 2. Ze hebben vandaag heel de dag op de wei gestaan en daarna nog fftjes in de paddock en toen naar stal. Dus ze krijgen ook genoeg beweging.
Ze krijgen op 2 plekken eten, maar ze eten dan alsnog neus aan neus van een pluk. Ook met de biksjes gaat het helemaal goed. Tijdens het eten staan ze gewoon normaal naast elkaar (gelukkig)
Wendie is lekker hengstig dus die liep lekker te flikvlooien met de buurman, waardoor ze een beetje begonnen te miepen met z'n 2e. Dus het raampje is netjes dichtgemaakt, omdat de buurman ook niet zo makkelijk is. Der zat al tralies tussen (klein raampje) maar die hebben ze nu netjes dichtgemaakt.
Echt zijn vandaag wel de eerste klappen gevallen. Ik had het wel verwacht, want tja...ze staan nu toch ineens samen. Maar wat nu het gekke is....Het is niet op stal gebeurt, maar op de wei....?? mmmm, toch wel vreemd

want daarna stonden ze gewoon weer lekker te chillen op stal inclusief biks en hooi....
Wendie heeft Patricia geschopt, en ze heeft nu rechtsachter een wondje (zie foto) Ik heb het lekker schoongemaakt met betadine en verder laat ik het zo. Ik hou het wel bij met betadine, maar laat het lekker genezen in de frisse lucht. Tis nou ook niet zo warm, vanwege vliegen...
Maar na een heel verhaal zoals beloofd...nog wat foto's.....

De stal lijkt op de foto's echt kleiner dan dat hij is....

De rijbak...Daarachter is een wei daar staat normaal een haflinger...De voorste wei het paard van de eigenaresse en daarnaast is nog een wei daar staat nog een fjord (Vanita heeft ze) met een bruine pony.

De paddock, waar ze iedere dag om de beurt buiten gezet worden. Patricia en Wendie gaan saampjes.
Die stallen waar je tegenaan kijkt, daar achter is ook nog een weitje en daar staan de meiden saampjes op.