Gister heb ik Fatoush even uit de wei gehaald om te borstelen. Hij was heel druk en wilde niet stilstaan. Hier heeft hij zijn nieuwe halster om. Net zo één als Finnea, maar dan een blauwe. Hij staat mooi vind ik. Fatoush schuurde met zijn hoofd langs de paal en pang.......los was hij. De knipper van het nieuwe halstertouw al weer kapot. Ik baal hier van. Dit vind ik heerlijke touwen, zacht, zelfde spul als sommige longeerlijnen. Ze zijn mooi lang en het handigste vind ik het handvat! Maar dit is nu al de 3e die bij het 1e gebruik kapot knapt terwijl er niet eens druk op komt, behalve die keer dat Baranna ging hangen. Ik heb altijd zulke touwen gehad, die van Jackie is wel 10 jaar oude geworden.
Hier was ie nog heel
Even aan elkaar geknoopt
Hier probeert hij zijn halstertouw los te maken. Dat heeft hij al van mama en Baranna afgekeken

. Hij heeft alleen niet door dat hij bezig is met het touw waar de jollybal mee aan de paal hangt
Finnea ging bijna door de draad toen ik Fatoush er uit had. JW moest er bij blijven staan. Ze leunde gewoon tegen de draad, terwijl er stroom opstond. Ze voelt het nauwlijks met al dat haar.....