Yoline schreef:Mooi stelletje heb je zo bij elkaar!
Maar ben je niet bang dat ze extra zand binnen krijgen, door ze zo te voeren?
Ze staan op een verhard stuk dus dat valt wel mee. Het wordt ook geregeld aangeveegd.
Lovemischa schreef:Dus Ferro is niet bang meer voor Djambo en Celony? Heerlijk, zo'n stel kwajongens onder elkaar.
Heel af en toe als hij erg in het nauw komt staat ie nog wel eens te happen maar hij plaagt zelf inmiddels ook flink. Foto 8 en 9 waren ook het gevolg van zijn plagen. Ook zie ik ze geregeld wel met elkaar knabbelen, vooral Celony en Ferro.
janna schreef:He gaat super zo met de 3 gebroeders lijkt het. Qua hoofd hebben ze toch echt allemaal wel wat van moeders mee gekregen.
Ja Meline drukt echt haar stempeltje op die hoofdjes. Ik vind dat zelf ook heel mooi om te zien dat er zoveel gelijkenis in zit. Vooral bij de Balony's ben ik er erg blij mee dat ze moeders volgen en niet papa.
kristelhans schreef:Haa wat leuk..ik heb daar gestaan! Leuk dat je je dan beter een voorstelling kan maken.. Ferro lijkt nu al weer breder dan toen wij bij jou waren..mooi dier wordt het hoor!
Ja, leuk is dat hè als je iets herkent op de foto. Dat heb ik nu ook bij foto's van jou die op en bij stal zijn gemaakt.
djenga101 schreef:Leuk de drie-op-een-rij-foto, je ziet echt dat het broers zijn aan die koppies.
Van hoog naar laag...
leoensuzanne schreef:Leuke foto's van een stel leuke mannen en een leuke dame. Vind die laatste ook leuk, van ouder tot jong en dan nog 3 broers!
Ze gingen uit zichzelf op deze volgorde staan. Je kunt zo ook mooi het verschil in manenkam zien. Celony heel smal (lastig om zwart over te houden als je 2 lagen doet), Djambo heeft de breedste (geen probleem om te knippen) en Ferro daar tussen in (die lijkt me straks ook wel goed te doen in 2 lagen).
Cindy+Uniek schreef:jouw D'tje is ook nog niet zo heel groot he?
Hij is wel groot (groter dan Celony) maar nog niet zo breed. Op de keuring heb ik dit jaar weer diverse gezien waar hij qua breedte wel in kon wonen.
adanco schreef:Wat voor logees krijg je dan Anita?
Aanstaande zondag komt Fugo (Hermansen en Tasja) van Anna, op 2 oktober komt Finn (Reinar en Alinde) van Lisa en Lindy en in de loop van oktober komt Freyr (Reinar en Pasja) van Jelly. Zij komen de hele winter spelen met Ferro.
adanco schreef:Ferro groeit goed zo te zien... en loopt niet naast zijn hoefjes na zijn 40 ptn avontuur?

Hahaha, nee, daar is hij zich helemaal niet bewust van en heeft dus geen verbeelding ten opzichte van zijn broers die resp. 34 en 35 pnt. hebben gehaald als veulen. In tegendeel, hij kent zijn plaats in de groep.