Ook naar Sevenum geweest, alleen ging bij ons de wekker al om 6 uur af. 7 uur vertrokken richting Sevenum. Trailer was no problemo, zo erop. Op het terrein zelf dacht ik eerst dat ze veel drukker zou zijn, maar ze is zoooo braaf geweest de hele dag! Had voor mezelf zoiets van: 35 punten, geen eerste plek (zou ik terug moeten komen vlak voor mijn proefje en was bang dat dat geen succes zou worden dan...hihi geen eerste plek willen

Rastype = 8
Lichaamsbouw en gespierdheid = 7
Beenkwaliteit en beenstanden = 6 (links voorvoet niet heel correct, wat volgens mij ook te maken had dat ze erg hyper aan het lopen was op sommige momenten)
Korrektheid v.d. gangen = 7
Totaal indruk ontwikkeling = 7
Dus 35 punten en voorlopig model!

En even met de baas overleggen wat nu dat oranje ding aan het oor is...

Toen gewacht, opgezadeld en los gaan rijden. Nou, niet verwacht, maar ze liep beter en rustiger dan ze thuis af en toe doet.
De ring in waar ze de letters aan het plaatsen waren, vriendelijk verzocht of de muziek uit mocht en toen de proef gereden.
165 punten en een waterval aan vragen voor de theorie. Werd er eigenlijk een beetje door overvallen, maar goed, toch geslaagd! Was blij met de punten van het rijden aangezien ik ze nu een dik half jaar onder het zadel loopt en ik alleen vorige week 2 keer les heb gehad. Toch wel fijn om te zien dat je dan zelf de goeie kant op aan het gaan bent.
En van de fjordsport...

Op naar de volgende keer!