Vanmorgen was meneer megadruk..vanwege het gore weer zijn de paarden gisteren binnen gebleven..het weiland en de paddocks waren een zwembad en het heeft hier echt nonstop gestortregend! Beer dus voor het rijden eerst 10 minuten uit laten razen in de bak..alleeeeen maar ren-galop en plat door de bochten..fiiijjnn.. Nou zadel erop en ik er op..niks aan de hand..braaf peerd!
Een vriendinnetje die Beer nog nooit had gezien was mee en ze was ook meteen fan..zij rijdt heel dressuurmatig op een hele statige kwpn-er (achtig iets) maar ze was helemaal gecharmeerd van mijn vent! (wie niet he?) Ze heeft foto's en filmpjes gemaakt maar ik zal er hier maar 3 neerzetten haha..FW krijgt echt een overdosis Beer de laatste tijd

Wat een blij stel zijn wij zo!

brraaffff

PENNY!
Ohja, ik heb ook voorzichtig wat achterwaarts gevraagd en hij deed het meteen! Ook wijken voor het been op een kleine volte gepoogd en meneer luisterde super..dat zijn de dingen die we op de grond met 'wijken voor druk' hebben geoefend en ik was zo benieuwd of hij het zou snappen nu ik op hem zit..JA dus!

Nu ben ik klaarrr, tot het volgende topic