Kimmes je haalt de woorden uit m'n mond
jullie leuke reacties liet ik haar lezen en dat vond ze maar wat fijn.
Anouska om eerlijk te zijn had ik dit ook nooit verwacht dat ze ooit op Erna zou gaan rijden. Ze was in het begin helemaal geen held met paarden. Een aai over de neus of een wortel geven achter het lint durfde ze wel maar erop?

dat nooit.
Voor de zekerheid haar voorhoofd gevoeld of ze niet aan het ijlen was maar nee, het is echt Ernie die haar het extra duwtje in de rug gaf.
nientje_pjotr schreef:
P.s;hoe is ze er nou opgekomen?
op de plantenbak aan de zijkant van het huisje en been erover! ma is lenig
Fabienne-Fotografie schreef:had je nooit moeten toelaten! nu ben je je pony kwijt!!
haha nee super toch!
fjorden hebben een 6e zintuig!
of ze weten gewoon goed dat ze hun baasjes mogen pesten maar andere mensen niet!
en Jilly, haha daar ben ik ook bang voor dat we straks onenigheid krijgen wie op Erna gaat rijden! als het goed gaat met rijden dan wordt Ernie ook pittiger, dan is ze weer helemaal voor mezelf

@Martin idd altijd handig

misschien een idee om je moeder ook zonder zadel te laten rijden ?
Karanina moeten we toch echt eens in echie gaan bewonderen, ma&dochter naast elkaar, Claudia.
Straks komt er een fw meeting rit met ouders op onze peerdjes Annemarie, we zijn in afwachting wanneer jouw moeder te bewonderen is te paard!
Ilona schreef:Tja wie kan uiteindelijk weerstand bieden aan die reeën ogen...
Erg leuk voor jullie deze ervaring!
Vond je moeder het zelf nog voor herhaling vatbaar?
zodra de spierpijn over is
Om eerlijk te zijn Ivonne was moeders zelfs een beetje kritisch met een paar andere foto's. want naar haar gevoel zat ze er niet recht genoeg op

en dat voor de eerste keer te paard! Jammer dat het van jouw moeder en Jacky nooit zover mocht komen. Maar wie weet in de toekomst met F-tje en Marga of Baranna? de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Lovemischa schreef:Straks samen het bos in, jij op Fee, je moeder op Erna?
dat zou het einde zijn.. had mijn vader dit maar gezien.
@Jankeke, jouw moeder is een bikkel wat dat betreft zomaar met rok en al op de motor, stoer!!
zoals je schreef Anita erg fijn om dat van je te lezen