Lekker gereden met Zhellie, al heb ik haar wel moeten overtuigen dat er geen bakkabouters waren. Ook lekker met Nina aan de slag geweest al doe ik dat momenteel alleen maar vanaf de grond. Ik ga in het voorjaar weer kijken voor een goed passend zadel voor haar. Tot die tijd stap ik er niet op aangezien ze in draf richting hoek scheurt en er dan de noodrem op zet. Ben dus al blij dat ik dan blijf zitten, om haar die geintjes af te leren heb ik echt een beetje meer stabiliteit nodig

Genoeg geupdated, tijd voor foto's!
1.

Kjaere, onze grote knuffel met de nadruk op groot

2.

Zhellie
3.

Evita die ik eindelijk van me weg heb kunnen sturen, nieuwsgierig aagje

4.

Nientje
5.

De enige modder in de weide ligt zo'n beetje achter Nina, de rest is op een 2 flinke plassen lekker droog.
6.

Ook hier een 'baby on board'. 'stuurboard' om precies te zijn...
7.

Groot, groter grootst
8.

Evita, de smeerpoets van de kudde. Als de rest vies is, is zij viezer. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgt.
9.

Die voorpluk wordt steeds mooier zo met dat diepzwarte...
10.

Nina neemt beide veulens echt onder haar hoede, erg leuk om te zien
11.

Kjaere
12.

Nina is in verhouding toch lekker afgevallen al zijn de ribben nog niet goed te voelen. De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is werken ben ik bang.
13.

Zhellie nog een keer. Het mooiste zijn die glanzende oogjes, zelfs op deze foto is het zichtbaar.
14.

Hier staan Evita en Kjaere dicht naast elkaar, toch is steekt Kjaere er met kont en schouders boven uit.
15.

Hier keren we de foto 14 om, Evita achter Kjaere. Alleen Evita's benen verraden dat ze er nog achter staat.
16.

Om het af te sluiten, jut en jul gezellig samen etend, van ja, nog steeds gras! Ik zou niet weten hoe wij van onze 180 balen hooi af gaan komen. Ik denk dat we er sowieso 140 over zullen houden