een witte kleur aan het landschap. Ik ben dus maar even gewapend met fototoestel naar de paarden geweest en heb ze op de gevoelige plaat vastgelegd.
Werd sowieso wel weer eens tijd. Mijn laatste foto's van Meline dateren van half november en dat waren er maar een paar om haar buik vast te leggen.
Van Celony en Djambo had ik al sinds september zelf geen foto's meer van gemaakt.
De jongens vinden het wel even leuk dat ze bezoek krijgen. Links Celony en rechts Djambo.

Helaas blijft dat bezoek wat op afstand en dan dwaalt de interesse af. Naast ons land ligt de ijsbaan van het dorp en daarop werd volop geschaatst door de kinderen.

We gaan dus maar weer eten. De baas heeft niet voor niets zo'n mooie nieuwe bak gekocht om ons hooi en kuil in te doen. Links weer Celony, rechts Djambo.

Djambo draait even een rondje met zijn mond vol.

Daarna even naar Meline gereden met de scootmobiel (durf nu niet te lopen met die gladheid). Zij kwam er ook onmiddellijk aan. Je weet maar nooit of
het vrouwtje wat lekkers komt brengen.

Nee, er valt niks te halen, dan ook maar even kijken naar de ijsbaan.

Hier vind ik haar wel erg mooi opstaan, helaas een paaltje voor het achterbeen.

En 2x haar lieve koppie.

Toen nog even naar de achterkant van het stukje van de jongens gereden en daar ook nog even een paar geknipt.

Djambo komt er als eerste weer aan, Hé, het vrouwtje is nu aan de ander kant.

Celoontje komt ook nog even kijken.

Dat was het weer.