Viv schreef:Wauw supermooi zeg, alleen mag je boeststuk wel een gaatje hoger nu schuurt het tegen de schouder en daar krijg je kale plekken van op den duur.
Ja dat zag ik idd toen ik onderweg was met rijden en uiteindelijk ging draven dat hij niet goed hing, maar ik durfde niet halverwege uit de kar te gaan om hem hoger te hangen omdat mevrouw niet stil kan staan... Maar ik ga hem idd hoger hangen
ik heb imka eindelijk gezien! ze staat bij het huis van een vriend van mij ofzo..
Oh ik heb jou helemaal niet gezien, wie is die vriend dan? Als je er nog eens bent moet je maar eens aan waaien gezellig!
De blijdschap straalt er niet bepaald vanaf...maar misschien dat ze gewoon liever niet op de foto ging?
Men jij trouwens altijd zonder oogkleppen?
Die foto's vind Imka idd niet echt leuk, maar het rijden wel hoor jeetje wat heeft ze gelopen ze vond het heerlijk om dr benen weer even te strekken!
Ik rij idd altijd zonder oogkleppen. Imka vind niks eng maar als ik er nou oogkleppen op doe dan is ze juist erg schichtig. En als je maar wat zegt tegen haar schiet ze naar voren.
We hebben met en zonder geprobeerd maar Imka kijkt altijd graag om dr heen en vind dan eigenlijk alles wel best, vandaar