Pagina 1 van 3
Wodan tijdens de men en trekproeven gisteren in W'veen
Geplaatst: di 20 nov 2007, 16:24
door Wodan
Geplaatst: di 20 nov 2007, 16:28
door nientje_pjotr
wow he,dat ziet er super uit! Alsnog gefeliciteerd!!
Hij trekt inderdaad veel beter met dat noorse tuig,fijn dat je hem om mocht wisselen.
Geplaatst: di 20 nov 2007, 16:37
door Orion1996
Wow goed he. Gefeliciteerd!!!
Wat een verschil na het wisselen van tuig zeg.
Geplaatst: di 20 nov 2007, 16:45
door Saar
Wat ziet hij er toch stoer uit in het tuig
Gefeliciteerd met je A's

Geplaatst: di 20 nov 2007, 16:50
door Vera
Tuig wisselen mag toch altijd?
Je krijgt er zelfs een ektra aantekening voor op het eindresultaat.
Foto's zien er super uit, hopelijk gaat Iza ook zo haar best doen volgende week.
Geplaatst: di 20 nov 2007, 17:25
door Charret
Oh ziet er goed uit zeg. Van harte met je resultaten.
Ik weet wel naar wie Alies volgend jaar gaat om beleerd te worden

Geplaatst: di 20 nov 2007, 17:42
door claudia
Wat ziet het er goed uit.
Gefeliciteerd met je mooie resultaten.
Geplaatst: di 20 nov 2007, 17:48
door Evy
Jaaa, Wodan deed het echt super goed!
Nogmaals m'n complimenten Annabel, dat jij en Bart hem zo goed hebben opgeleid
Die trekproef zag er wel zwaar uit, maar dat deed hij ook super goed. Gaat goed in de familie hè

Geplaatst: di 20 nov 2007, 17:49
door Dreeke
Wauw wat goed zeg, en wat staat hem dat stoer zo voor de wagen
Gefeliciteerd hoor met je modelruin

Geplaatst: di 20 nov 2007, 18:55
door janna
Hij deed het allebei erg netjes, in het begin van de menproef wat haperingetjes (vooral met wachten als dat nodig is).
Trekproef ging netjes, je zag duidelijk het verschil met noorse tuig en zonder. Evelien en ik hebben precies de uitleg erbij gehad. Bij dat andere tuig dook hij over de kop en gebruikte zijn achterhand niet goed genoeg en daarom trok hij niet juist. Dus mogelijkheid gekregen om van tuig te wisselen en je zag het verschil dat hij niet meer zo ging duiken en toen juist wel vanuit de achterhand ging lopen.
@ Sandrien: wij wisselen ook van tussen de menproef en trekproef van tuig. Trekproef met gareel en menproef niet. Maar normaal mag je tijdens de trekproef niet meer van tuig wisselen en dat is wel gebeurd hier.
Geplaatst: di 20 nov 2007, 19:08
door yvette
Zo, dat ziet er netjes uit! Die resultaten tekenen wij voor...
Maarre...Annabel, was het koud?

Geplaatst: di 20 nov 2007, 20:10
door Reinou
Wauw wat toont hij gaaf voor de wagen!
Ziet er echt goed uit!
Geplaatst: di 20 nov 2007, 20:22
door Esther
Leuke muts, maar die kop eronder!!
Maar ik zie nu ook goed het verschil, had het niet helemaal goed gezien.. Fijn dat er gewisseld mocht worden, zo kwam het er wel goed uit..
Geplaatst: di 20 nov 2007, 21:18
door leoensuzanne
Keurig resultaat hoor!! Gefeliciteerd!
Geplaatst: di 20 nov 2007, 21:29
door Muis
Nogmaals GEfeliciteerd! Knappe Kerel!
Geplaatst: di 20 nov 2007, 22:15
door Evaliensvenna
Wow Es, gefeliciteerd, 2 mooie papiertjes erbij!
Je mag weer trots wezen op je fjordenman!
Geplaatst: wo 21 nov 2007, 07:37
door Lies
Hij is echt stoer, voor de wagen met de menproef!
Super!
Geplaatst: wo 21 nov 2007, 07:40
door Cindy+Uniek
ziet er goed uit hoor! gefeliciteerd met je A's
Geplaatst: wo 21 nov 2007, 08:49
door druppeltje
Gefeliciteerd!
Het ziet er echt wel superstoer uit. Vast een hele domme vraag: Hoeveel heeft hij dan getrokken bij zo'n trekproef?

Geplaatst: wo 21 nov 2007, 09:04
door yvette
druppeltje schreef:Het ziet er echt wel superstoer uit. Vast een hele domme vraag: Hoeveel heeft hij dan getrokken bij zo'n trekproef?

Ik neem aan dat wat ze altijd bij de trekproef vragen:
A. Een viertal malen in stap een afstand van 50 meter af te leggen terwijl de remwagen de eerste maal 65 kg, bij de tweede maal 100kg, bij de derde maal 135 kg en bij de vierde maal 175 kg.
B. Een afstand van 300 meter ononderbroken in stap af te leggen, terwijl de remwagen een trekkracht vraagt 35 kg minder dan het maximum dat in de voorgaande proef is behaald.
C. Een afstand van 375 meter ononderbroken in draf af te leggen, terwijl de remwagen een trekkracht vraagt van 65 kg.