Exel kan ook showen
Exel kan ook showen
Ik was net klaar met Exel wassen toen mijn dochter met ons logeetje aan kwam wandelen en toen moest Exel zich ff showen.......pfff hij voelde zich volgens mij heel erg hengst

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
nee die staart is gewoon waanzinnig lang en dik, ben er ook heel erg trots opvosse schreef:hij wordt knap zeg, die staart ook of lijkt ie nu groter door de wind

op deze foto staat ie inderdaad strak, maar dat komt omdat meneer erg druk aan het doen was en alles strak had getrokken, normaal zit het gewoon normaalMieke_Cunna schreef:Die lange manen vind ik wel mooi staan bij exel.
Maar zit dat halster zo strak bij z'n keel of lijkt dat zo?
Wel leuk paard
-
Yvette_Minouk
- Thessa Keizer
Hij krijgt ook aardige sokken zo te zien, leuk zeg en die staart ziet er zeker mooi uit, vind zelf ook korte manen leuker, maarja dat is ieder zijn eigen smaak. Halster lijkt inderdaad wel heel strak te zitten op de foto.
Hij ziet er verder goed uit.
Groetjes Thessa en Aike
Hij ziet er verder goed uit.
Groetjes Thessa en Aike
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
nee ik vind het bij hem horen, ook qua karakterheidie schreef:Ik denk dat hij het halster ook strak trekt op de foto door zo'n macho hengst na te doen, hihihi
hele mooie staart zeg!
Mooie fjord. Ik vind persoonlijk manen geknipt ook mooier, maar bij hem staat het niet verkeerd.
Gr heidie
Ja inderdaad. Echt zo'n stuk ondeugd volgens mij. Ik zou wel even zijn baard weghalen. Dan komt zijn koppie wat mooier uit denk ik.Maikuh schreef:Die staart is echt mega!!
Vind het een stoer ding
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 
thnxxxxxx voor de complimenten, zal ze aan hem overbrengen
kan ie nog meer kapsones krijgen en wat betreft dat ondeugend zijn? mmm kan ik een heel boek over schrijven, maar hij is lief ondeugend. Volgens mij heeft ie niet eens in de gaten dat ie je soms plaagt
Zo heeft hij de hobby om met zijn voorbeen in de waterbak te gaan maaien, is toch leuk? Alleen dat wij elke dag allebei de bakken leeg aantreffen en dorstige paarden, dat heeft ie gewoon niet in de gaten.
En hij houdt heel veel van ons en zit dus het liefst bij je op schoot of in je nek, hartstikke lief, maar soms ozo lastig
:@ Wendy: die baard wilde ik inderdaad van de week eens onder handen nemen
Zo heeft hij de hobby om met zijn voorbeen in de waterbak te gaan maaien, is toch leuk? Alleen dat wij elke dag allebei de bakken leeg aantreffen en dorstige paarden, dat heeft ie gewoon niet in de gaten.
En hij houdt heel veel van ons en zit dus het liefst bij je op schoot of in je nek, hartstikke lief, maar soms ozo lastig
:@ Wendy: die baard wilde ik inderdaad van de week eens onder handen nemen