Dat lichtvoetige viel mij ook al zo op de eerste keer dat ik hem zag.. Als je hem ziet dan denk nou dat zal wel stampen, maar hij beweegt echt zo fijn!! Hij kan het aanstaande veulen van Tea zeker minder stamperig maken dan moeders..
Lekker beenwerk dus dat moet ook goed komen. Eerlijk gezegd had ik er in het begin ook wel mijn bedenkingen bij, maar toen ik hem zag bewegen en later op de keuring zag en bij Bart e.d. heb ik mijn mening behoorlijk moeten bijstellen.. Ik ben zo benieuwd naar zijn veulens!!!!
20 gedekte merries, en ook nu nog drachtig?? Jemig dat is al een behoorlijke hoop. Als die als jaarlingen terugkomen op de keuring heb je in aantal al genoeg..
Blije nieuwe hengst in Udenhout!!!
Re: Blije nieuwe hengst in Udenhout!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ja maar at is altijd moeilijk. Veel mensen laten een jaarling toch liever thuis.Esther schreef:Jemig dat is al een behoorlijke hoop. Als die als jaarlingen terugkomen op de keuring heb je in aantal al genoeg..

Maar ik had wel dezelfde gedachte Esther, hij ziet er erg stamperig uit maar dat is hij dus niet.
Vandaag heb ik hem weer gereden en dan alleen maar lang en laag en proberen neusje eruit , in het begin had hij daar heel veel moeite mee maar toen hij het door had liep hij echt super los.
En dan is ook echt zijn onderhals weg en komen de spieren goed naar boven.
Hij is er nog niet waar wij hem willen hebben maar ddat komt wel goed, heeft echt zijn tijd nodig.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik laat een jaarling ook liever thuis, hihi..Ja maar at is altijd moeilijk. Veel mensen laten een jaarling toch liever thuis.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'