Beer is los in het bos!!!!!! KWB 2011
Re: Beer is los in het bos!!!!!! KWB 2011
Leuk foto verslag Viv!
Toppie gedaan Kris en Beer!
Toppie gedaan Kris en Beer!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
super debuut hoor!
- Cindy+Uniek
wat een heerlijk verslag 
lijkt me superleuk om te doen
heeft iedereen altijd zelf grooms bij zich?

lijkt me superleuk om te doen
heeft iedereen altijd zelf grooms bij zich?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat een leuk fotoverslag! Beer is ook echt vrolijk op alle foto's! Super dat het zo goed ging Kristel!
Don't believe everything you think
Erg leuk om te lezen Kristel; wat hebben jullie een leuke dag gehad. Hebben jullie de rit nou met z'n tweeën (of eigenlijk met z'n vieren) gereden?
Had je trouwens mijn PB met die routerroutes laatst wel ontvangen?
Had je trouwens mijn PB met die routerroutes laatst wel ontvangen?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
- joske_vuran
- Contacteer:
Super gedaan Kristel! En Beer natuurlijk!
Het ziet er echt heel leuk uit allemaal!
16 april ga ik met Vuran voor het eerst meedoen in Kootwijk, wel nog KK, want ik ben nog geen lid van de endurancevereniging.. ben heel benieuwd hoe dat dan gaat, maar als ik dit zo allemaal zie en hoor, ziet het er echt super leuk uit!!
Het ziet er echt heel leuk uit allemaal!
16 april ga ik met Vuran voor het eerst meedoen in Kootwijk, wel nog KK, want ik ben nog geen lid van de endurancevereniging.. ben heel benieuwd hoe dat dan gaat, maar als ik dit zo allemaal zie en hoor, ziet het er echt super leuk uit!!

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Wat ontzettend leuk Kristel!
Ik kan me errug goed voorstellen dat je trots op jullie bent.
Hoelang heb je getraind voor deze wedstrijd?

Ik kan me errug goed voorstellen dat je trots op jullie bent.
Hoelang heb je getraind voor deze wedstrijd?
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
- kristelhans
Cindy, ja iedereen heeft eigen grooms bij zich, mits je die kan vinden!
Hard werken..
Pasja, ik heb je PB wel gehad geloof ik maar wat drrruk en hectisch hier i.v.m. verkoop huis en alles wat daarbij hoort dus tis me even ontschoten te reageren. De eerste 5 of 6 km heb ik alleen gereden met Beer want zijn tempo lag en stuk hoger dan van mijn vriendinnetje en haar paard. Later hebben we wel grotendeels samen gereden. Af en toe een stukje met anderen, dan weer zonder anderen. Heel leuk!
Joske, wat leuk! Beer en ik doen daar mee! KK is geloof ik zelfde route als Klasse I..zou leuk zijn als we elkaar even kunnen ontmoeten! Ben heel benieuwd naar Vuran! Het is echt ontzettend leuk!
Anne, hoelang we hebben getraind...pffff, geen idee..hele winter mooie lange ritten gemaakt, volg vanaf vorige herfst een soort trainingsschema en steek gewoon veel tijd in lange ritten. De laatste maanden meer up-tempo en met GPS en af en toe weg met de trailer om andere routes te verkennen. Ik rijd gemiddels zo'n 4 keer per week buiten, de ene keer 14 km de andere keer 22 km en dan weer eens 10 km. Ligt aan hoeveel tijd ik heb..haha. Nu de avonden weer langer zijn gaan we de boel weer een tandje omhoog krikken..zin in!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

Pasja, ik heb je PB wel gehad geloof ik maar wat drrruk en hectisch hier i.v.m. verkoop huis en alles wat daarbij hoort dus tis me even ontschoten te reageren. De eerste 5 of 6 km heb ik alleen gereden met Beer want zijn tempo lag en stuk hoger dan van mijn vriendinnetje en haar paard. Later hebben we wel grotendeels samen gereden. Af en toe een stukje met anderen, dan weer zonder anderen. Heel leuk!
Joske, wat leuk! Beer en ik doen daar mee! KK is geloof ik zelfde route als Klasse I..zou leuk zijn als we elkaar even kunnen ontmoeten! Ben heel benieuwd naar Vuran! Het is echt ontzettend leuk!
Anne, hoelang we hebben getraind...pffff, geen idee..hele winter mooie lange ritten gemaakt, volg vanaf vorige herfst een soort trainingsschema en steek gewoon veel tijd in lange ritten. De laatste maanden meer up-tempo en met GPS en af en toe weg met de trailer om andere routes te verkennen. Ik rijd gemiddels zo'n 4 keer per week buiten, de ene keer 14 km de andere keer 22 km en dan weer eens 10 km. Ligt aan hoeveel tijd ik heb..haha. Nu de avonden weer langer zijn gaan we de boel weer een tandje omhoog krikken..zin in!
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
- Ilonka
Joske er is een (m)endurance Fjordentopic, volgens mij moet je je daar maar even melden, leuk weer een gele in de endurance er bij!
Kristel ja de KK is zelfde route als KL I
Kristel ja de KK is zelfde route als KL I
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.