zoef is er tot nu toe twee keer vandoor gegaan. 1 keer schrok hij van een hert en 1 keer kwam er een idioot met skeelers mij achterna een heuveltje af en die ging remmen..... en zoef dus rennen...
hij heeft dus wel een rem ;-)
goedkope gps-en, ik denk 2e hands zo rond de 100 euro heb je een garmin. wil je met hf meter erbij dan zit je op 150 euro. je hebt ook navmans, maar die zijn niet zo nauwkeurig.
en anders de lidl / aldi reclame in de gaten houden. daar hebben ze wel eens goedkope merken gps-en.
persoonlijk zou ik niet 4 keer per week nu ineens 20 km gaan rijden. wissel het af met een kort rondje.
Beer doet uitgebreid bootcamp verslag (veeeeel)
- kristelhans
Re: Beer doet uitgebreid bootcamp verslag (veeeeel)
Hihi ik bedoelde ook niet in een keer. zie dat ik het inderdaad verkeerd schreef..het rondje zit er nu ook al wel eens regelmatig in en dat lukt prima maar bedoel meer dat ik die ronde wil gaan opbouwen in, en vaker, en langere stukken draf. Hoop dat die stomme dazen wel een keer weg gaan straks..niks aan zo! Ben nog niet op half 8 's ochtends geweest maar wil dat dus volgende week gaan doen..ben benieuwd of er dan minder dazen zijn..
Ik zal de Aldi en Lidl dingen eens in de gaten houden.
Ik zal de Aldi en Lidl dingen eens in de gaten houden.
- !#niekie#!
- Contacteer:

heey beer darkness hier ik zie dat jij met cadiz op stap bent geweest maar dat is leuk
want ik ken cadiz ook een klein beetje heb wel wel gezien !
beer jij mag al buiten rijden ik darkness nog niet
nou beer jij ook goed je best blijven doen
likjes van darkness o ja en de groeten van mijn vrouwtje
en ik krijg niet veel appels maar wel slobber ha ha ha
want ik ken cadiz ook een klein beetje heb wel wel gezien !
beer jij mag al buiten rijden ik darkness nog niet

nou beer jij ook goed je best blijven doen
likjes van darkness o ja en de groeten van mijn vrouwtje
en ik krijg niet veel appels maar wel slobber ha ha ha