Even voorstellen, dit is .............
Re: Even voorstellen, dit is .............
Ik zie Nanda N250 in de stamboom van Tanja, dat was volgens mij de moeder van Collin.Grappig!
Wel mooi als ze ook zo'n donker kleurtje krijgt.
Wel mooi als ze ook zo'n donker kleurtje krijgt.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Volgens mij heeft Annabel een tijdje terug 2 foto´s geplaatst. 1 hoofdfoto en 1 overzichtsfoto met Bart. Ik ben even aan het zoeken geweest, zowel hier als op bokt, maar kan ze niet meer vinden.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Super gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Dat klopt hoor Annette, ik heb het even snel nagekeken.colunder schreef:Ik zie Nanda N250 in de stamboom van Tanja, dat was volgens mij de moeder van Collin.Grappig!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

nina1993 schreef:Volgens mij heeft Annabel een tijdje terug 2 foto´s geplaatst. 1 hoofdfoto en 1 overzichtsfoto met Bart. Ik ben even aan het zoeken geweest, zowel hier als op bokt, maar kan ze niet meer vinden.

Bij deze dus alsnog, opa Michael:

En geen hoogstandjes, maar wel bewijs dat hij echt donker was.

Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een prachtig veulen!!
Van harte gefeliciteerd!
Je krijgt een mooie grote kudde zo inmiddels
Leuk hoor....
Van harte gefeliciteerd!
Je krijgt een mooie grote kudde zo inmiddels

Leuk hoor....
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
van harte gefeliciteerd met deze mooie meid. wordt ondertussen en fijne fjordenboel bij jou. zal een mooi gezicht zijn, al die geeltjes bij elkaar.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Gefeliciteerd Anita!
Ben heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Voor mij ook een heel bekende bloedlijn, Tim en Tanja zijn volledige familie alleen komt Tim uit de zus van Paulina, Mirthe.
En die kleur, ik ben en blijf er gek van. Overal waar ik kom komen ze toch even vragen waar die bijzondere kleur vandaan komt. Unieke aan de Michaeltjes itt Vjostar/Jolster is echt de egale kleur bruin en geen vlekken of donkere schakels.
Ik ben een paar jaar geleden nog bij Terwijlen geweest en heb nog veel mooie foto's van Astrid als 27 jarige met haar laatste veulen Chloe van Merkur aan de voet, ook van Tunar uit datzelfde bezoek. Mocht je t leuk vinden, meld je dan maar!
Ben heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien. Voor mij ook een heel bekende bloedlijn, Tim en Tanja zijn volledige familie alleen komt Tim uit de zus van Paulina, Mirthe.
En die kleur, ik ben en blijf er gek van. Overal waar ik kom komen ze toch even vragen waar die bijzondere kleur vandaan komt. Unieke aan de Michaeltjes itt Vjostar/Jolster is echt de egale kleur bruin en geen vlekken of donkere schakels.
Ik ben een paar jaar geleden nog bij Terwijlen geweest en heb nog veel mooie foto's van Astrid als 27 jarige met haar laatste veulen Chloe van Merkur aan de voet, ook van Tunar uit datzelfde bezoek. Mocht je t leuk vinden, meld je dan maar!
Leuke merrie, leuk papier ook zeker. Zie er inderdaad wel wat donkere in voorbijkomen ook.
JE kan aan haar koppie ook al duidelijk zien dat ze niet heel licht van kleur wordt.
JE kan aan haar koppie ook al duidelijk zien dat ze niet heel licht van kleur wordt.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Wat een leuk veulen zeg, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Hij is inderdaad mooi donker van kleur!!! Dus wie weet?????
All that we see
All that we seem
All that we seem
Annabel, je bent van onschatbare waarde met je prachtige uitgebreide fotoarchief. Wat lief dat je ze gelijk voor me opduikelt.Bella schreef:Bij deze dus alsnog, opa Michael
Zonde dat zo'n prachtige hengst nu als ruin door het leven gaat.
Weet jij toevallig ook of hij ook DNA getest is?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zeker heb ik belangstelling voor mooie foto's van Astrid. Ik vond haar een hele bijzondere merrie. Helaas heb ik maar 1 foto van haar die gemaakt is op het laatste jubileum. Ze staat hier op met haar naambordje om en haar baas Herman ter Wijlen staat naast haar. Helaas staat ze er ook nog van voren gefotografeerd op. Je ziet dus alleen haar hoofd, borst en voorbenen. Die prachtige kleur blijft grotendeels verscholen.Ellebel schreef:Gefeliciteerd Anita!
De laatste dochter Chloë is ook al zo'n donkere schoonheid.
Ik zal je mijn E-mailadres PB-en.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Weer 1 voor de verzameling....;)Veel plezier en succes!
Jee, dat ga ik straks gelijk even navragen (als ik het niet vergeet). Weet wel dat hij momenteel in België staat en het een échte brusvein is (aan het eind van de bosrit even actief als aan het begin).Anita45 schreef:Weet jij toevallig ook of hij ook DNA getest is?
(en graag gedaan hoor, wie wat bewaart heeft wat...dus ook met grote dank aan bart)
Geluk is de vrucht van intens werk
Michael staat nu geloof ik in Groesbeek. Hij stond altijd in Milsbeek. Daar heb ik RB ook gehad en ik ben hem wel eens tegen gekomen in het bos. Inderdaad een prachtbeest. En daarbij vergeleken is RB nog maar licht inderdaadAnita45 schreef:Annabel, je bent van onschatbare waarde met je prachtige uitgebreide fotoarchief. Wat lief dat je ze gelijk voor me opduikelt.Bella schreef:Bij deze dus alsnog, opa Michael
Zonde dat zo'n prachtige hengst nu als ruin door het leven gaat.
Weet jij toevallig ook of hij ook DNA getest is?

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Hij staat in ieder geval op naam van iemand in Groesbeek (Gelderland).
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Astrid
:

moet ook nog wel ergens mooie foto's van deze dame hebben staan, maar die zou ik even voor je moeten opzoeken

moet ook nog wel ergens mooie foto's van deze dame hebben staan, maar die zou ik even voor je moeten opzoeken

Als je dat doen wilt dan heel graag. Weet je ook wie dit veulen is?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zo uit mijn hoofd niet, zal het straks even nazoeken dat lukt wel denk ik. Wel 1 van haar laatste veulens geweest...