Blije nieuwe hengst in Udenhout!!!
Re: Blije nieuwe hengst in Udenhout!!!
Ik vind hem in het echt ook wel een stuk leuker, ze hebben echt hun best gedaan op de foto's, hij staat er zo goed mogelijk op, maar hij is er gewoon nog niet helemaal, dat kost even tijd..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hij staat er nu ook pas een week of 3 - 3 1/2, dus hij heeft nog even de tijd voordat het 2 april is.Esther schreef:Ik vind hem in het echt ook wel een stuk leuker, ze hebben echt hun best gedaan op de foto's, hij staat er zo goed mogelijk op, maar hij is er gewoon nog niet helemaal, dat kost even tijd..
Maar hij moest op de foto voor het boekje. (anders waren er nog geen foto's gemaakt

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Precies wat ik bedoel!! Reitze had vorig jaar toch ook zo'n extreme make over!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Vooruit: Cikaro is een mooie hengst. Ik hou van Cikaro
.
Voor sommige heeft ie een te lange hals, blijkbaar vinden anderen dat hij uit twee delen bestaat.
Het stamboek heeft een andere mening. Want anders was hij niet zover gekomen. Toch?
OH ja, en voor de mensen die commentaar op zo'n mooi dier hebben. Kijk eerst eens naar je zelf. Jullie trekken volle zalen.

Voor sommige heeft ie een te lange hals, blijkbaar vinden anderen dat hij uit twee delen bestaat.
Het stamboek heeft een andere mening. Want anders was hij niet zover gekomen. Toch?
OH ja, en voor de mensen die commentaar op zo'n mooi dier hebben. Kijk eerst eens naar je zelf. Jullie trekken volle zalen.

Wat is dat nu voor rare reactierzandt schreef:Vooruit: Cikaro is een mooie hengst. Ik hou van Cikaro.

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jilly schreef:Wat is dat nu voor rare reactierzandt schreef:Vooruit: Cikaro is een mooie hengst. Ik hou van Cikaro.
OH ja, en voor de mensen die commentaar op zo'n mooi dier hebben. Kijk eerst eens naar je zelf. Jullie trekken volle zalen.het is toch niet omdat hij kwaliteit genoeg heeft om goedgekeurd te zijn, dat iedereen hem per se leuk moet vinden?

Vind hem dus ook niet mooi

Verbindinding van hals aan lijf vind ik niet mooi, hals zelf niet en hoofd niet passend bij hals en lijf.
Smaken verschillen mag toch?
Anders liepen we allemaal in precies hetzelfde rond, da's ook saai.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
We leven toch in een vrij land. En dit is mijn mening.
Smaken verschillen gelukkig wel anders waren we allemaal met dezelfde man/vrouw getrouwd.
Het is ook niet de hengst die ik mooi vind maar daardoor kan een ander hem wel mooi vinden en wie weet geeft hij hele mooie nakomelingen en daar gaat het natuurlijk ook om.
Het is ook niet de hengst die ik mooi vind maar daardoor kan een ander hem wel mooi vinden en wie weet geeft hij hele mooie nakomelingen en daar gaat het natuurlijk ook om.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ik denk zomaar eens dat Claudia en Rien met hun kunde en vaardigheid + wat tijd er qua body heel wat aan kunnen verbeteren
.
De make-over vind ik al heel netjes
.
En die opmerking over die volle zalen
... Kant noch wal imo. Je zou jezelf bijvoorbeeld ook eens kunnen voorstellen 

De make-over vind ik al heel netjes

En die opmerking over die volle zalen

Wel ja. We leven in een vrij land, dus mensen die hem niet zo geweldig vinden mogen toch óók hun mening geven?! Daar hoeft dan niet zo'n spottende reactie op te komenrzandt schreef:We leven toch in een vrij land. En dit is mijn mening.

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
rzandt schreef:Vooruit: Cikaro is een mooie hengst. Ik hou van Cikaro.
Ten eerste: zou het prettig zijn om jezelf even voor te stellen.
Ten tweede: iedereen mag zijn mening geven over een hengst. Of die hem nou leuk vindt of niet. (Cikaro is ook niet mijn idiale paard maar hij staat nu in Udenhout ter dekking) Volgens de juryleden voldoet hij aan de eisen en er zullen zeker mensen zijn die met hem willen dekken.
Het is nog een jonge hengst die zeker nog moet groeien. (en voor de laaste keer: hij staat nu 3 weken op stal, daarvoor heeft hij lekker buiten gelopen en rust gehad. Dus voor de hengstenkeuring zal hij zeker nog moeten groeien)
Ik denk dat hij zeker wel een positieve bijdrage gaat geven aan het hengstenbestand, hij zal ook zeker een positieve bijdrage leveren aan zijn nakomelingen.
Vergeet niet dat het een paard is wat enorm lekker kan bewegen en wat erg los door zijn lijf loopt.
Een paard met afdruk.
Wacht maar af als hij op de hengstenkeuring verschijnt. Hij zal menige mensen best nog wel doen verbazen

Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
[/quote]
Wacht maar af als hij op de hengstenkeuring verschijnt. Hij zal menige mensen best nog wel doen verbazen
[/quote]
Dat denk ik dus ook
Het gaat er niet alleen om of een hengst mooi is of niet. Elke hengst is iets op aan te merken. Het gaat erom of een hengst iets kan toevoegen aan de fokkerij. Kijk alleen al naar de bloedlijnen van deze hengst. Daarnaast zijn zeer goede gangen en beweging, zijn prachtige mooie stevige benen ( die overigens zeer correct bewegen!) en zijn kleur. Cikaro is een aanwinst voor de NEDERLANDSE fokkerij. Je moet ook verder kunnen/durven kijken dan alleen het plaatje van de hengst zo op het oog.
Staat ie bij jullie ook lekker buiten Claudia? Daar genoot hij altijd zo van!!

Dat denk ik dus ook

Staat ie bij jullie ook lekker buiten Claudia? Daar genoot hij altijd zo van!!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Hij staat nu wel minder buiten dan bij jullie, hij moet nu eerst al zijn haren kwijt voor de keuring en hij moet wat vlees erbij krijgen.
Hij wordt nu heel regelmatig gereden om bespiering te krijgen.
En als hij naar buiten gaat staat hij in de bak(60x20) naast de merrie's en die begint hij nu wel wat leuker te vinden.
Het is een super brave hengst, bijt niet slaat niet , je mag echt alles bij hem doen.
Dat zegt ook heel wat voor zijn karakter.
Dat krijgt van mij echt een 10.
Zo braaf aan een touwtje loopt hij met je mee, langs de merries.
Hij wordt nu heel regelmatig gereden om bespiering te krijgen.
En als hij naar buiten gaat staat hij in de bak(60x20) naast de merrie's en die begint hij nu wel wat leuker te vinden.
Het is een super brave hengst, bijt niet slaat niet , je mag echt alles bij hem doen.
Dat zegt ook heel wat voor zijn karakter.
Dat krijgt van mij echt een 10.
Zo braaf aan een touwtje loopt hij met je mee, langs de merries.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Als het goed is wel al lijkt het er soms niet op als je ziet dat er mensen voor de rechtbank worden gedaagd als ze hun mening verkondigen.rzandt schreef:We leven toch in een vrij land. En dit is mijn mening.
Maar in dit geval; stel jezelf eerst een fatsoenlijk voor ipv anoniem dergelijk opmerkingen hier te lanceren. Dan weten we tenminste met wie we te maken hebben.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Deze reactie doet mij sterk denken aan een ander forum.rzandt schreef:OH ja, en voor de mensen die commentaar op zo'n mooi dier hebben. Kijk eerst eens naar je zelf. Jullie trekken volle zalen.
En ook ik ben van mening dat je je eerst even netjes kunt voorstellen.
Gelukkig leven wij in een vrij land maar dit moet je niet gebruiken als excuus.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
dat voorstellen doe ik maar niet, want ik weet van mezelf dat ik geen volle zalen trek.
ik blijf hem heel mooi vinden. Blijft ook jammer dat wij besloten hebben om geen veulen te fokken. (had het nog helaas geen cikaro kunnen zijn) .
Ik vondt hem vorig jaar al zo mooi op de HK, echt een met uitstraling.
Fijn dat mensen zichzelf goed kennen en daar hun eigen conclusies uit trekken!
Ik vondt hem vorig jaar al zo mooi op de HK, echt een met uitstraling.
Fijn dat mensen zichzelf goed kennen en daar hun eigen conclusies uit trekken!
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Hij ziet er weer netjes uit
Ik ben erg benieuwd naar de eerste veulentjes van hem, eind maart verwacht Udith een klein Cikarootje
.
Hij heeft idd goede bewegingen en een fijn karakter. Ik zie hem op de hengstenkeuring wel weer, leuk.
En onder het zadel vind ik hem

Hij heeft idd goede bewegingen en een fijn karakter. Ik zie hem op de hengstenkeuring wel weer, leuk.
En onder het zadel vind ik hem

- !#niekie#!
- Contacteer:
Ik vind sommige reacties eerlijk gezegt een beetje raar... Ik ben toch van mening dat je eerst naar een hengst zijn nakomelingen moet gaan kijken voordat je kan gaan roepen of dit een goed fok product is of niet.
Er word veel te veel gekeken naar de hengst zelf en niet naar zijn nakomelingen en dat is toch uiteindelijk de bedoeling als je aan het fokken bent. Ik heb mooie hengsten gezien maar met prut nakomenlingen. Naar mijn mening hebben die mensen dan ook geen goed oog op de fokkerij.
En dat iemand hier een andere mening heeft dan de meesten hier hoeft toch niet gelijk zo afgekraakt te worden? Iedereen geeft hier zijn mening op zijn of haar manier
Haha ik vind het goed dat cirkaro zijn dikke bos er een keer is afgeknipt! Wat was dat een dikke bos zeg
, daar kon je wel een heggenschaar bij hebben. Ben benieuwt hoe hij het er gaat vanaf brengen bij het hk ik ben het voledig met deze uitspraak eens

En dat iemand hier een andere mening heeft dan de meesten hier hoeft toch niet gelijk zo afgekraakt te worden? Iedereen geeft hier zijn mening op zijn of haar manier

Haha ik vind het goed dat cirkaro zijn dikke bos er een keer is afgeknipt! Wat was dat een dikke bos zeg

claudia schreef: Wacht maar af als hij op de hengstenkeuring verschijnt. Hij zal menige mensen best nog wel doen verbazen

Hahaha, hoe oud ben jij. 12?rzandt schreef: OH ja, en voor de mensen die commentaar op zo'n mooi dier hebben. Kijk eerst eens naar je zelf. Jullie trekken volle zalen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke