YES, ik heb er achter gezeten!!!!
Re: YES, ik heb er achter gezeten!!!!
Wat moet dat een heerlijk gevoel voor jullie zijn geweest zo voor de eerste keer met Celony! Super gedaan jullie allebij!
Leuk om te lezen dat jullie ook vanmiddag weer lekker met hem aan de slag zijn gegaan! En hij doet het ook netjes hoor!
Leuk om te lezen dat jullie ook vanmiddag weer lekker met hem aan de slag zijn gegaan! En hij doet het ook netjes hoor!
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Wat een houding heeft Celony voor de wagen
Je mag trots op hem zijn!! En op je eigen natuurlijk!!
En nu doorzetten thuis.
Ik vind het toch zo jammer dat Bart zo ver weg woond voor ons, daar zou ik Heino ook wel door willen laten beleren. Als hij nou eens zo cursus in 1 week zou geven, zou ik daar wel de afstand voor willen overbruggen. Maar om nou ieder weekend zo ver te gaan rijden.............

Je mag trots op hem zijn!! En op je eigen natuurlijk!!
En nu doorzetten thuis.
Ik vind het toch zo jammer dat Bart zo ver weg woond voor ons, daar zou ik Heino ook wel door willen laten beleren. Als hij nou eens zo cursus in 1 week zou geven, zou ik daar wel de afstand voor willen overbruggen. Maar om nou ieder weekend zo ver te gaan rijden.............

Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Je wens wordt hier vast gelezen Wendy en wie weet, er is veel mogelijk in Wanneperveen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat super Anita, je ziet idd met de rondes Celony en jou meer ontspannen maar ook fanatieker worden
. Celony kan echt mooi lopen! En op sommige keuringen heb je misschien ook FS voor de wagen en bestgaand of niet? Ik gun het je zo dat je een brave menfjord hebt naast Meline met haar verlof telkens!
Denk dat als je lekker door kunt trainen Celony er van de zomer als een heuse sportfjord voorstaat!

Denk dat als je lekker door kunt trainen Celony er van de zomer als een heuse sportfjord voorstaat!
Anita wat goed van jullie (alle 3!). Super. Hopelijk gaan jullie hier thuis ook nog veel plezier van beleven. Gefeliciteerd!!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Inderdaad super dat jullie er al mee weg zijn geweest!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat staat hij toch leuk voor de wagen en wat ziet het er goed uit.
Echt top van jullie dat jullie thuis ook al op pad zijn geweest!!
Heerlijk om weer te kunnen mennen
Echt top van jullie dat jullie thuis ook al op pad zijn geweest!!
Heerlijk om weer te kunnen mennen

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- nancy imka
Gaaf Anita dat je door de zure appel heen bent en er nu ook plezier van gehad hebt! Super Celonie
Wat ziet dat er mooi uit! Gefeliciteerd hoor, hij is echt geslaagd! Nu kun je lekker gaan genieten van je eigen paardje voor de wagen.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
@Mir: Het is alleen zo jammer dat je met FS-mennen niks opschiet voor wat betreft het stamboek. Je kunt er geen model of ster mee verdienen.
Wel hoop ik dit jaar nog met hem in de menles te gaan maar eerst ga ik nog een aantal keren naar Wanneperveen toe. Mijn kar staat daar nog.
Wel hoop ik dit jaar nog met hem in de menles te gaan maar eerst ga ik nog een aantal keren naar Wanneperveen toe. Mijn kar staat daar nog.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat moet jij trots zijn geweest Anita! Super voor je en ook voor Jeroen natuurlijk.
Was je buitensingel nog te lang of doen jullie hem altijd met een slag om de burrie?
Was je buitensingel nog te lang of doen jullie hem altijd met een slag om de burrie?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

De buitensingel was idd te lang, hij ligt nu met de broek en het hoofdstel bij de tuigenmaker om kleiner gemaakt te worden. Ook komen er aan beide kanten gespen aan zodat je aan 2 kanten kunt verstellen en losmaken. Broek wordt ook kleiner gemaakt (op deze foto's een broek van Bart aan) en hoofdstel moest iets ruimer achter de oren.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Super Anita! Wat zullen jullie trots zijn, op de paardjes maar ook op jezelf natuurlijk! Hopelijk wordt het snel echt lekker weer en kunnen jullie vaak op pad dit voorjaar!