Ik vroeg me bij het filmpje ook al af, als dit geen A oplevert, hoe moet t dan wel? (in elk geval niet zoals Jos dit jaar

Omdat er uit draf is gesprongen waarschijnlijknette schreef:Springen ziet er ook super uit (waarom een 8 en geen 10?)
yvette schreef:Omdat er uit draf is gesprongen waarschijnlijknette schreef:Springen ziet er ook super uit (waarom een 8 en geen 10?)
Dank je welWia80 schreef:Hij doet het super en is ook erg mooi.
Ik vroeg me bij het filmpje ook al af, als dit geen A oplevert, hoe moet t dan wel? (in elk geval niet zoals Jos dit jaar)
Jawel heRoosjuh schreef:Wauw Amber knap voor mekaar.
Knap dat dat een B is geworden. Nette overgang naar de galop ook, zeker voor zo'n jong paard.
Jaa zeker hoor !~mirjam~ schreef:Jammer, dat ik hem niet heb zie rijden Files![]()
Maar het ziet er goed uit vanaf de foto's en idd hoorde ik ook al zeggen dat er wat vetjes bij moesten voor de HK, omdat hij nogal ingevallen was.
Waarom probeer je geen fjordsportproeven te doen in april?
En als ik me niet vergis, zou je dan na 3 mnd weer een poging tot fjordsport kunnen doen, als het maar in Hoenderloo is.
Dank je Nette, hij sprong lekker. Trok goed aan!nette schreef:Super Am!
Vind het er echt heel netjes uitzien. En hij is ook zoo knap.
Springen ziet er ook super uit (waarom een 8 en geen 10?)
En ik weet ook zeker dat die A(A) nog wel komt!
Volgens mij is B Springen, LL Dressuur ook genoeg voor goedkeuring, dat heeft Daphne met Zerrin tenminste ook geprobeerd. Of is dat net veranderd?Amber_ schreef:Fjordsport amg wel gewoon weer idd, maar hij moet zadelproef doen voor goedkeuring.
Nee, dat is niet veranderd.(nog niet in ieder geval, ik heb wel gehoord dat ze eigenlijk met deze regeling voor hengsten niet zo blij zijn.)yvette schreef:Volgens mij is B Springen, LL Dressuur ook genoeg voor goedkeuring, dat heeft Daphne met Zerrin tenminste ook geprobeerd. Of is dat net veranderd?Amber_ schreef:Fjordsport amg wel gewoon weer idd, maar hij moet zadelproef doen voor goedkeuring.