Even voorstellen, dit is .............
Re: Even voorstellen, dit is .............
Leuk dier Anita, ik zal haar eerdaags in het echt komen bewonderen bij een bezoekje aan mijn kanjer 

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Jee, al 3 pagina's met reacties, leuk hoor. Iedereen heel erg bedankt voor al het enthousiasme.
Ik wilde al zo lang heel graag een paard uit deze lijn hebben en nu is het dan gelukt.
Nadat om 17.00 uur de dierenarts was geweest voor haar eerste prikje is Fendora met Celony verhuisd naar de grote wei. Daar heeft ze Meline en Djambo ook ontmoet. Omdat die er net een nieuw strookje gras bij hadden gekregen ging de ontmoeting erg rustig. Ze staan nu lekker met elkaar te eten.
Uiteindelijk gaan alle mannen een groep vormen en de beide dames de andere groep.
Ik wilde al zo lang heel graag een paard uit deze lijn hebben en nu is het dan gelukt.
Nadat om 17.00 uur de dierenarts was geweest voor haar eerste prikje is Fendora met Celony verhuisd naar de grote wei. Daar heeft ze Meline en Djambo ook ontmoet. Omdat die er net een nieuw strookje gras bij hadden gekregen ging de ontmoeting erg rustig. Ze staan nu lekker met elkaar te eten.
Uiteindelijk gaan alle mannen een groep vormen en de beide dames de andere groep.
Laatst gewijzigd door Anita op do 15 okt 2009, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hihi, Anita spaart Fjorden geloof ik. Nee gekheid, erg mooi meisje Anita. Mocht Meline je geen merrieveulen geven is dit ook een mooie meid om mee verder te gaan. Ik vind donker ook erg mooi, Anka heeft ook zo'n mooie donkere kleur. Veel plezier met Fendora.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hee dat is ook behoorlijk familie van Tim (ik vind Tanja zo de damesvorm van Tim
), beauty hoor! Als je nog eens tijd hebt misschien eens mailen of op bezoek bij Terwijlen? Ontzettend leuke familie, wij zijn er destijds paar daagjes uit rijden geweest en ze vinden het ontzettend leuk om wat te horen van Micheal/Astrid borelingen, ook generaties verder!
Geniet van je meisje! Heeft Meline ook een medestander haha!

Heee!! Wat leuk!!
Gefeliciteerd met je aanwinst!! Ik heb ook nog een paar foto's geloof ik..
Leuk diertje om te zien, ben ook wel heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien en nu zullen we dat dus ook zien..
Bonja was ook op de CK en ik heb haar daar een luchtspring zien maken, geen camera helaas.. Net of ze met 4 benen tegelijk over de hele schuur wilde springen, nu maar hopen dat Fendora iets minder temperamentvol is, maar dat denk ik wel..
Gefeliciteerd met je aanwinst!! Ik heb ook nog een paar foto's geloof ik..
Leuk diertje om te zien, ben ook wel heel benieuwd hoe ze gaat uitgroeien en nu zullen we dat dus ook zien..
Bonja was ook op de CK en ik heb haar daar een luchtspring zien maken, geen camera helaas.. Net of ze met 4 benen tegelijk over de hele schuur wilde springen, nu maar hopen dat Fendora iets minder temperamentvol is, maar dat denk ik wel..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gefelictiteerd met je nieuwe aanwinst! Mooie kleur idd en een leuk hoofdje. 

Tim en Tanja zijn allebei van Michael, heel erg familie dus. De familie Ter Wijlen spreek ik zo af en toe wel eens. Waarschijnlijk dit jaar ook wel weer met de ABOP in november. Ik zal ze zeker vertellen dat ik Fendora nu heb want ze weten dat ik helemaal gek ben van die lijn.Mir schreef:Hee dat is ook behoorlijk familie van Tim (ik vind Tanja zo de damesvorm van Tim), beauty hoor! Als je nog eens tijd hebt misschien eens mailen of op bezoek bij Terwijlen? Ontzettend leuke familie, wij zijn er destijds paar daagjes uit rijden geweest en ze vinden het ontzettend leuk om wat te horen van Micheal/Astrid borelingen, ook generaties verder!
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Al op hyves gezien, maar wat een leuke merrie Anita.
Leuk ook om de keuringsfoto's te zien hoe ze er met minder vacht uit zag en zeker knappe familie!
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze uit gaat groeien, mooi donker kleurtje.
Veel plezier met Fendora.
Leuk ook om de keuringsfoto's te zien hoe ze er met minder vacht uit zag en zeker knappe familie!
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze uit gaat groeien, mooi donker kleurtje.
Veel plezier met Fendora.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Anita: volgens mij zijn Pauliena en Mirthe (moeder Tim) ook volle zussen, dus nog closer!
Pauliena en Mirthe zijn geen volle zussen.
Maar de bloedlijnen verschillen idd niet veel van elkaar.

Maar de bloedlijnen verschillen idd niet veel van elkaar.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Oh ben ik even abuis, wie is de vader dan van Pauliena?
Hey Anita, het gaat flink uitbreiden bij jou.
Leuk hoor. Gefeliciteerd.
Leuk hoor. Gefeliciteerd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Mir, het zijn halfzussen, je zat dus niet zo ver mis. Ze hebben dezelfde vader (Tunar dus) maar verschillende moeders. Pauliena is van de elitemerrie Cariena C-99 en Mirthe is van Helga H-300.Mir schreef:Oh ben ik even abuis, wie is de vader dan van Pauliena?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een leuke merrie Anita! Wordt een behoorlijk fjordenclubje zo! Veel plezier met haar maar dat zal vast geen probleem zijn!
Zijn Cariena en Helga ook aan elkaar verwant of is dat weer een heel andere stam?
Mir schreef:Zijn Cariena en Helga ook aan elkaar verwant of is dat weer een heel andere stam?

Geluk is de vrucht van intens werk
Ah kijk, had ergens de bel horen luiden maarja... die klepel he
!

Even ter verduidelijking. Als het wat slecht leesbaar is dan even je beeldscherm groter zetten.
De stamboom van Tanja

De stamboom van Tim

De stamboom van Tanja

De stamboom van Tim

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Van harte feleiciteerd met deze mooie dame! Echt een aanwinst die je van harte gegund is! Ik ben ook erg onder de indruk van de Michael nakomelingen. Mooi donker. Hemzelf ken ik alleen van een paar foto's, maar dat moet een machtig dier geweest zijn.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Ik heb helaas geen foto van hem, zelfs nog nooit gezien ook. Ik was altijd al benieuwd naar hem maar nu natuurlijk helemaal met zo'n mooie kleindochter in bezit.nina1993 schreef:Van harte feleiciteerd met deze mooie dame! Echt een aanwinst die je van harte gegund is! Ik ben ook erg onder de indruk van de Michael nakomelingen. Mooi donker. Hemzelf ken ik alleen van een paar foto's, maar dat moet een machtig dier geweest zijn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco