Beer FM, Teletubbie Beer, UPDATE pag 2
Re: Beer FM, Teletubbie Beer, UPDATE pag 2
Beer FM, een hartstikke leuke zender. Ik ben fan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hihi die Beer geweldig
Wat is de frequentie voor rotterdam

Wat is de frequentie voor rotterdam

- kristelhans
Haha.. FM 1,2,3 duurt-lang-voor-ie-het-snapt!
haha, die beer, toch zn oplawaai gehad. Wij hebben nu een weideklok op een accu, zit ook een lekkere pets op, brrr. maar ze voelen gelijk als er niks op staat, dan pakken ze rustig het draad vast in de mond en gaan staan flossen. Ze weten het feilloos.
Misschien toch een inverstering waard en op MP zijn die dingen op lichtnet ook wel te krijgen
Misschien toch een inverstering waard en op MP zijn die dingen op lichtnet ook wel te krijgen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- kristelhans
Ik ga me er wel eens even in verdiepen..zit toch ziek thuus..wat zijn goede merken? En aan hoeveel volt moet ik denken? haha wat een grap dat ik daar naar op zoek ga!
Neem er gewoon een voor koeien, weet niet of dat dezelfde is als voor paarden, maar ik klom eens over een hek in een koeienweiland, kwam ik net tegen het draad aan en klapte zo van het hek af, kreeg me daar een opdonder, had echt het gevoel dat er rook uit mijn oren kwam, had gewoon even geen gevoel in mijn been meer.. Me dunkt dat dat voldoende moet zijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
Ja zat ik ook al aan te denken..vooral omdat ik waarschijnlijk wel een gratis tweedehandsje kan meekrijgen om te proberen..kunnen we dat mooi als startpunt gebruiken..het hoeft niet het hele land van stroom te voorzien..alleen dat stuk..daar geleidt het op een of andere manier net niet lekker met 1 kastje..nou, eerst genieten van een week zonder zorgen..Beer gewoon lekker in de wei..vandaag bleef ie ook VER uit de buurt van het draad..hehe grappig!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Eigelijk moet ik er wel een beetje om lachen
Ben heel benieuwd of Beer nu zoveel ontzag voor de draden heeft gekregen dat hij er nu klaar mee is.
Gelukkig dat je stalbaas er de humor wel van kan in zien!

Ben heel benieuwd of Beer nu zoveel ontzag voor de draden heeft gekregen dat hij er nu klaar mee is.
Gelukkig dat je stalbaas er de humor wel van kan in zien!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- kristelhans
Ik moet er ook wel een beetje om lachen en stiekem ben ik op een hele foute manier wel een beetje trots op mijn slimmerd (erg he) ..vooral omdat ze afgelegen wonen, er gaan draad of prikkeldraad is en omdat Beer alleen maar naar het gras wil en omdat ie zoooo fjords is (hardleers)..maar ik hoop wel dat het nu klaar is!
- nancy imka
Misschien kan je hem eens helemaal nat maken en dan naar buiten doen. En dan een ketting om zn hals en buik en doen en dan die antenne op zn kop. Ik heb met Emy ook het probleem gehad en die loopt nu nog wel onder draad door. Wij hebben alleen niet zo veel stukjes waar het kwaad kan....
Irritand dat hij het blijft doen. Kan en mag hij dan niet gewoon in het andere weiland staan?
Ik had alleen de eerste bladzijde gelezen en zie dat hij er nu al achter blijft staan... Beter!
Irritand dat hij het blijft doen. Kan en mag hij dan niet gewoon in het andere weiland staan?
Ik had alleen de eerste bladzijde gelezen en zie dat hij er nu al achter blijft staan... Beter!
- kristelhans
hihi ja zolang het duurt...ben ik blij! Maar hij doet het ook in de regen en nu ook met zijn deken op dus hij moet gewoon heel veel harde oplawaaien krijgen voor ie het snapt..hij is zoooo hardleers op dit gebied!
- nancy imka
Maar in de regen word hij niet tot op de huid toe nat. Je moet hem echt helemaal doordrenken (gemeen he hihi) Maar met deken is het sowiezo lastigerkristelhans schreef:hihi ja zolang het duurt...ben ik blij! Maar hij doet het ook in de regen en nu ook met zijn deken op dus hij moet gewoon heel veel harde oplawaaien krijgen voor ie het snapt..hij is zoooo hardleers op dit gebied!
- kristelhans
ja nou dat is ook een probleempje...Beer is dooooodsbang voor water..zo zeker en brutaal hij met andere dingen is, zo pieperig is ie met water haha..We hebben wel wat geoefend maar hij is echt bang voor water..in de wei wil ie ook niet door plassen heen..sukkel! en op een dik scheer apparaat doet ie dan weer helemaal niks haha!
- Yfke-lover
wij hebben hier stroom draad voor de koeien maar geen paard is er ooit doorheen gegaan ja een keer maar toen had ik vergeten de stroom erop te zetten ik zeg je ze ruiken het of er stroom opzit

Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
arme Kristel ik weet precies wat je doormaakt, Exel heeft me ook behoorlijk wat grijze haren bezorgt. 3 draden met stroom en hij piepte er zo tussendoor
Op een gegeven moment heeft ie het gepresteerd om met het stroomapparaat (zo'n paddestoel) te gaan voetballen, tja toen deed ie het niet meer en kon meneer helemaal zijn gang gaan.
Ik heb toen ook een behoorlijk duur schrikapparaat gekocht en we hebben heel gemeen Exel naar de draad gelokt met een snoepje, hij leunde tegen de draad en schoot weg, ging flemen en is er nooit meer door gegaan. Tegenwoordig kan ik ze bij mij met 1 draadje zonder stroom laten staan. Totdat meneer in de gaten krijgt dat er geen stroom op staat en dan moet er weer voor een paar dagen stroom op. Dus ik hoop voor jou dat deze oplossing ook gaat zorgen dat Beer ontzag gaat krijgen voor de draad

Op een gegeven moment heeft ie het gepresteerd om met het stroomapparaat (zo'n paddestoel) te gaan voetballen, tja toen deed ie het niet meer en kon meneer helemaal zijn gang gaan.
Ik heb toen ook een behoorlijk duur schrikapparaat gekocht en we hebben heel gemeen Exel naar de draad gelokt met een snoepje, hij leunde tegen de draad en schoot weg, ging flemen en is er nooit meer door gegaan. Tegenwoordig kan ik ze bij mij met 1 draadje zonder stroom laten staan. Totdat meneer in de gaten krijgt dat er geen stroom op staat en dan moet er weer voor een paar dagen stroom op. Dus ik hoop voor jou dat deze oplossing ook gaat zorgen dat Beer ontzag gaat krijgen voor de draad

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- kristelhans
Hihi, dat klinkt bekend hoor..idd zo gaat het ook bij Beer..maar hij staat nu al voor de 3de dag probleemloos in het land..hij probeert niet eens meer bij de grasjes in de buurt van het draad te eten dus laten we hopen dat zijn 'behoefte' klaar is!
zie je ? er is nog hoop 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd