Toen leuker...? Of Nu...?
- Fj0rdenGek
-
oOStephOo
Ik sluit me helemaal aan bij jou KellyKelly schreef:Allebei niet leuk
Op de eerste foto is het net of de ratten er aan gegeten hebben
Wel zie je mooi het witte bij de lange manen maar het is nu een beetje een rot lengte.
Het zou lang mooier zijn als het wat 'wilder' was.. Niet alles op 1 rechte lijn..
Netjes geknipt vind ik denk ik wel leuker, met lang krijg je al gauw zoiets als hierboven
Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend
-
Mandel
allebei niet om aan te zien! ik ga absoluut voor korte manen keurig in een boog geknipt, met een natuurlijke voorpluk.
op de eerste foto is het afgrijselijk onverzorgd zooitje en op de tweede foto is het een nep-knotjes paard met zn manen geknipt.
en dan die voorpluk:
verder is het een leuke fjord hoor, maar je vroeg onze mening, dus bij deze.
op de eerste foto is het afgrijselijk onverzorgd zooitje en op de tweede foto is het een nep-knotjes paard met zn manen geknipt.
en dan die voorpluk:
verder is het een leuke fjord hoor, maar je vroeg onze mening, dus bij deze.
Mijn antwoord staat er niet bij.
Alssie op de eerste foto netjes geknipt was dan was het al een heel ander gezicht.
Lange manen staan hem ook maar vind het een beetje te recht allemaal, staat niet natuurlijk, te geknipt, sonde.
Ik ga dan toch voor de eerste coupe mits netjes in ene boog geknipt en bijgehouden en zonder afgeknipte voorpluk.
Alssie op de eerste foto netjes geknipt was dan was het al een heel ander gezicht.
Lange manen staan hem ook maar vind het een beetje te recht allemaal, staat niet natuurlijk, te geknipt, sonde.
Ik ga dan toch voor de eerste coupe mits netjes in ene boog geknipt en bijgehouden en zonder afgeknipte voorpluk.
-
uvita
-
Veronique
-
oOStephOo
-
Mandel
-
oOStephOo
Mja t ziet er idd niet echt uit daar.. ben ik t opzich wel mee eens.. maar k hep zo'n mooie foto toen die nog korte manen had,..Mandel schreef:tis ook geen aanval naar jou toe hoor! maar ik vind het er dus echt NIET uitzien. die manen dan. had al gezegd dat ik de Fjord zelf wel leuk vind.