Lets go!! Cadiz on the move...
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Re: Lets go!! Cadiz on the move...
Heel veel plezier op jullie nieuwe stal!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hij is echt een tank joh. Wist wel dat hij groot en breed was, maar zo! Trapje nodig om er op te komen? 
Klinkt als een super fijne stal! Veel plezier daar!

Klinkt als een super fijne stal! Veel plezier daar!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ja de laatste keer dat jij hem zag Jil (jubileum) wassie idd nog maar een guppie vergeleken met nu.
En ja heb idd een opstapje om erop te komen
Gister is de zadelmaker geweest omdat zn zadel niet lekker lag, is flink opgevuld en voorboom is weer breder gemaakt. En het is echt allemaal spier wat er zit en ze vreest dat hij nog verder uit gaat zwaren
zadel kan nu nog 1x halve cm breder gemaakt worden en daarna moet ik helaas een nieuw zadel met nieuwe nóg bredere boom
Dus lieve schat, stop aub met groeien
Zal zo nog ff nieuwe pics plaatsen van afgelopen week, dan zie je pas echt hoe groot hij is
En ja heb idd een opstapje om erop te komen

Gister is de zadelmaker geweest omdat zn zadel niet lekker lag, is flink opgevuld en voorboom is weer breder gemaakt. En het is echt allemaal spier wat er zit en ze vreest dat hij nog verder uit gaat zwaren

Zal zo nog ff nieuwe pics plaatsen van afgelopen week, dan zie je pas echt hoe groot hij is

Inderdaad, toen waren het nog maar 4-jarige puppy's en nu alweer (bijna) 8-jarige stoere mannen he!Viv schreef:Ja de laatste keer dat jij hem zag Jil (jubileum) wassie idd nog maar een guppie vergeleken met nu.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Zo aan paddocks geen gebrek haha...zullen ook wel flink de ruimte hebben daar dan. Hoeveel paarden staan daar totaal? Alleen pension of is het ook een manege? Dat is wel wat ik nu mis die mooie omgeving om in buiten te rijden.
Als het allemaal meezit dan hoop ik dat wij komende winter op de nieuwe locatie staan et nieuwe stallen,buitenbak, longeercirkel en paddocks :-) heb je daar ook nog weiland?
T is dat t voor mij uit de buurt is en denk ik ook wel boven mijn budget uitgaat...anders...
Als het allemaal meezit dan hoop ik dat wij komende winter op de nieuwe locatie staan et nieuwe stallen,buitenbak, longeercirkel en paddocks :-) heb je daar ook nog weiland?
T is dat t voor mij uit de buurt is en denk ik ook wel boven mijn budget uitgaat...anders...
Wow knap peerd haha ! Hij is gaaf!
Klinkt trouwens als een top stal
Klinkt trouwens als een top stal

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden