Bedankt weer voor de leuke reacties, zo leuk om te lezen
Bailey schreef:Ooh, wat een leuke, gezellig pony-stapel krijgen jullie zo zeg! Mooie nieuwe aanwinst, ze zien er knap uit zo samen.
Welshjes zijn superleuk, de welshjes die ik ken zijn gezellig pittig maar erg braaf en hanteerbaar, als zij ook zo is komt het vast goed met je hartkloppingen

Jij hebt er duidelijk verstand van

. Gisteren gingen we met z'n viertjes buitenrijden. Cayleigh zou op Dicky (uiteraard) maar toch was ik gezwicht (uiteraard) en zat mevrouw op Aurora....vervolgens zou ze dan wel aan een touw (uiteraard)...en....nou ja...je raadt het al....nog voor het einde van het stalpad reed ze los

. Voelde me al echt een compleet onverantwoorde moeder maar in dat korte stukje was al goed in te schatten dat ze het superbraaf deed. Eigenlijk dus precies zoals jij omschrijft. Echt vlot (Cayleigh reed steeds voorop en daar kon mijn hart dan weer wel slecht tegen) maar wel heel goed hanteerbaar en dat merkte Cayleigh meteen (die is natuurlijk de 'stugge' koudbloeden gewend

) dus ze vond het heeeerlijk, helemaal haar ding dus ik vrees dat ik Cayleigh nu al volledig koudbloed-af gemaakt heb
Esther schreef:Wat een leuke dame!! Ik ben ook begonnen op een welsh, alleen hadden wij niet zo'n lieve mama die ernaast wilde lopen e.d. Welsh had ook behoorlijk pit, dus ging meestal niet zo goed. Wij hadden ook nog nooit les gehad, we hadden geen tuig en alleen een pa die vanaf de kant riep dat wij baas moesten blijven, ik was toen 7 ofzo.
Cayleigh heeft een veel betere start wat dat betreft en een bravere pony zo te horen!! Heel veel plezier ermee!!
hahahahaha...sorry maar heb hier ontzettend om moeten lachen omdat ik dit helemaal voor me zie. Jij als jong meisje in de bak aan het martelen en je pa schreeuwend langs de bak. Hoop wel dat jij er nu achteraf ook om kunt lachen

. Cayleigh heeft ook heel wat gevechten achter de rug met P.C. trouwens (en dan stond ik ook langs de kant als "beste stuurlui"), nu later denk ik wel eens "jemig Nathalie, het kind was nog maar 5/6" dus vrees dat ik het ook niet altijd goed heb aangepakt hoor (helemaal niet als je bedenkt dat ik zelf pas sinds vorig jaar redelijk angstvrij rijd

)
rowenna schreef:Wat een leukie joh.
Lekker wakker koppie zit er op[ oeps, kan ik beter niet zeggen

]
hehehe..maakt niet uit hoor, Cayleigh zelf vindt het juist helemaal geweldig, dat wakkere hoofd....past wel goed bij elkaar