Bedankt!!rowenna schreef:Ik denk nou daar komt het, ze heeft een ulsblakke gekocht.
Neeeeee hoor is het een kwpn, maar och is in ieder geval geen brunblakke haha.
Mooi paard hoor, veel plezier er mee.
En nee geen brunblakke maar wel iets van variatie in de tent.
En zij heeft ook zebrastrepen en een aalstreep plus puntjes op de oren dus zij gaat gewoon voor de wannabeee titel

Cocktail X Pion ofzo dat zou ik even moeten na kijken.Anouska schreef:Jeetje wat een joekel! Wat is haar afstamming?
Maar in haar geval vonden wij het karakter en eerlijkheid het belangrijkste.
BedanktDennis schreef:Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

Zij meet 1.78 en is Bomproof en een echte kroelKeandra schreef:ouh jammer, geen kleurtje fjord
wel een leuk kwpner'tje'
hoe groot is ze?
ziet er een heel leuk dier uit, zeker dat jammaar-hoofd is geinig

Cocktail merrie en zij is 3 jaar jongSjolvir schreef:Zo flinke aanwinst! 1.78 en nog een leukerd ook.
Afstamming? en hoe oud?

Maar Zoooo onwijs lief

BedanktBloemetje75 schreef:Veel plezier met deze wannabee! Ze heeft de goede uitstraling, wat een vriendelijke blik in haar ogen.

Trapje is besteld op www.ikea.nl en wij verwachten het pakje ieder momentZolmar schreef:Kreeg je er ook een trapje bij? Veel plezier.

Bedankttruus1970 schreef:Lange benen van struisvogel wel. Mooi hoofd zit erop. Veel plezier met dit reusje

Nou mijn fjorden zijn ook wat groter dan gemiddeld dus dat valt reuze meeBailey schreef:Zo, daar past een fjord onderdoor!
Gefeliciteerd met je reuzegrote nieuwe aanwinst

Er komt nog een pony/paard bij maar ik zie wel wat de toekomst brengtMarissa schreef:ik plak m'n reactie even hier, had t nog bij verkoopplein gezet maar was wel benieuwd naar de antwoorden hihi:
Hahaha! Zo dat was even shocking![]()
Als je een fjord denkt te gaan zien en ineens blijkt het een heel ander ras!
Maar ik vind haar wel een leukerd hoor!! Vooral die laatste foto heeft ze een heel sprekend hoofdje en wel een leuke uitstraling!
Is ze dus wel echt zwart? Want foto's kunnen soms misleidend zijn...
Maar het gaat erom dat je een goed gevoel hebt en een klik. Dus meteen in love raken als het ware hihi!
Maar ik vind 't een leukerd
Je wilt er verder dus nog wel 1 bij? Gezien je 2e date? Of wat zijn je verdere ideeën?
Sowieso heel veel plezier met haar

Qua kleur is zij zwartbruin en heeft 2 halve witte sokjes achter

En tsja je hebt daar wel een punt als je in love bent maakt het niet uit hoe of wat.