Onze vakantieliefde!
Re: Onze vakantieliefde!
Zo je hebt je kleurenpalet mooi voor elkaar zo. Stoer kereltje is Iwan al, die weet wel wat ie wel en niet wil. Ben benieuwd wat ie van Balloo gaat vinden! Gefeliciteerd met deze jongen!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
-
We waren vergeten Mo er eens bij te zetten, dan hadden we nog meer kleuren, bijna alle fjordenkleuren bij elkaar!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Gefeliciteerd Wendy! Iwan is echt een leukerd!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Dank jullie wel!
@Anita: Daar ben ik ook wel bang voor, maar ja ik heb nu gewoon geen plek voor hem en anders zou hij ook veel op stal moeten staan dus dat vind ik geen optie. Daar kan hij lekker buiten staan!
@Esther: Cindie ben ik ook weg van, vind dat een erg mooie merrie. Hoop dat Iwan een beetje op haar gaat lijken. Al lijkt hij nu vooral kenmerken van vaders te hebben, de verschrikkelijke manen en vrij zware hals.
@Suzanne: Idd we zijn Mo nog vergeten erbij te zetten, dan hadden we alleen nog de gulblakke moeten hebben.
Vandaag hadden we Iwan en Heino samen mee naar huis genomen. Heino in de paddock en Iwan op stal, ze vonden het beide prima. Iwan is alleen terug mee naar de wei gegaan en ook dat ging super! Braaf paard!
@Anita: Daar ben ik ook wel bang voor, maar ja ik heb nu gewoon geen plek voor hem en anders zou hij ook veel op stal moeten staan dus dat vind ik geen optie. Daar kan hij lekker buiten staan!
@Esther: Cindie ben ik ook weg van, vind dat een erg mooie merrie. Hoop dat Iwan een beetje op haar gaat lijken. Al lijkt hij nu vooral kenmerken van vaders te hebben, de verschrikkelijke manen en vrij zware hals.
@Suzanne: Idd we zijn Mo nog vergeten erbij te zetten, dan hadden we alleen nog de gulblakke moeten hebben.
Vandaag hadden we Iwan en Heino samen mee naar huis genomen. Heino in de paddock en Iwan op stal, ze vonden het beide prima. Iwan is alleen terug mee naar de wei gegaan en ook dat ging super! Braaf paard!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Guus Onze bink
Nogmaals gefeliciteerd met dit ontzettend leuke paard! Die foto waar hij stoer op jullie af komt, prachtig! Showbinkie!
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een leuk ding!! Daar had ik ook op gevallen. En wat betreft zijn praatjes, ik dacht gelijk bij het zien van de foto's, mmm zou yuur ook zo zijn geweest als veulen? Want die is als 16 jarige nog zo haha. Maar wel lief braaf en (positief) stoer in het verkeer, alleen een beetje macho
Heel veel geluk met hem

Heel veel geluk met hem
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Mooi verhaal!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Wat een plaatje zeg! Gefeliciteerd met hem. Ben benieuwd in oktober
. 

@Lientje: Ik hoop zeer zeker niet dat Iwan over 16 jaar nog zoveel praatjes heeft anders, dat stoere mag zeker maar niet te!
@Bella: Die foto komt hier ook zeker aan de muur te hangen, ben er helemaal weg van ( net als van Iwan zelf
)
@Jose: Dank je wel, ben ook benieuwd in oktober, hopelijk heeft hij hier dan genoeg geleerd en gedraagt hij zich dan wat minder macho!
@Bella: Die foto komt hier ook zeker aan de muur te hangen, ben er helemaal weg van ( net als van Iwan zelf

@Jose: Dank je wel, ben ook benieuwd in oktober, hopelijk heeft hij hier dan genoeg geleerd en gedraagt hij zich dan wat minder macho!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Guus Onze bink
Guus Onze bink
Haha, wat een lekker varken. Heerlijk dat hij zo brutaal kan zijn.(sorry, ik mag dat wel)
Maar de rust is weer wedergekeerd hoor ik. Mooi paardje, past denk ik echt wel bij jou. Heel veel plezier met hem.
Maar de rust is weer wedergekeerd hoor ik. Mooi paardje, past denk ik echt wel bij jou. Heel veel plezier met hem.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Cindie is volgens mij nooit lelijk geweest. Vond haar als jaarling al mega knap 

Liefde is..Alies Dragan Jouke