Ook hier kittens
Re: Ook hier kittens
Helemaal mee eens Viv, mensen die een kitten willen gaan voor een kitten en niet voor een kat uit het asiel waar je vaak niks van weet en je toch lang aan vast zit en dat kan ook erg vervelend zijn.
Een kat of hond komt niet voor niks in het asiel echte dieren liefhebbers zoeken een ander baasje voor ze en brengen ze niet naar het asiel.
Ja dit is mijn mening als je niet meer voor je dier kan zorgen moet je een goede oplossing zoeken en niet de makkelijkste maar naar het asiel ik vind een asiel echt heel zielig katten hebben vaak nog de ruimte maar honden zitten grotendeels in een hok opgesloten.
Een kat of hond komt niet voor niks in het asiel echte dieren liefhebbers zoeken een ander baasje voor ze en brengen ze niet naar het asiel.
Ja dit is mijn mening als je niet meer voor je dier kan zorgen moet je een goede oplossing zoeken en niet de makkelijkste maar naar het asiel ik vind een asiel echt heel zielig katten hebben vaak nog de ruimte maar honden zitten grotendeels in een hok opgesloten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Wij hadden vroeger op de boerderij ook altijd een stuk of 2-3 nestjes.
En er gingen er per jaar ook altijd wel een paar dood (drukke weg)...
Dus stel: je laat een kat helpen en morgen ligt ie dood op de weg?!
Zonde van je geld.. Nou ja zonde....
Katten op boerderijen zijn nou eenmaal werkers...
mijn poes thuis is gewoon geholpen en die komt niet eens buiten...
Denk dat een hoop mensen die geen boerderij hebben het niet begrijpen Karin, maar dat blijf je houden
En er gingen er per jaar ook altijd wel een paar dood (drukke weg)...
Dus stel: je laat een kat helpen en morgen ligt ie dood op de weg?!
Zonde van je geld.. Nou ja zonde....
Katten op boerderijen zijn nou eenmaal werkers...
mijn poes thuis is gewoon geholpen en die komt niet eens buiten...
Denk dat een hoop mensen die geen boerderij hebben het niet begrijpen Karin, maar dat blijf je houden

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Mijn katten heb ik als kittens uit het asiel gehaald, dat kan ook nog.
Maar ik weet dus niets van hun afstamming, maar is niet erg. Ze waren ook geen heel kleintjes meer toen ik ze haalde, mij klein genoeg hoor. Op het moment dat ik ze uit het asiel haalde, hadden ze daar incl alle nestjes 300 kittens. Dat vind ik dan wel erg veel..
Mijn katten zijn ook niet naar buiten geweest voor ik ze heb laten steriliseren.
Maar ik weet dus niets van hun afstamming, maar is niet erg. Ze waren ook geen heel kleintjes meer toen ik ze haalde, mij klein genoeg hoor. Op het moment dat ik ze uit het asiel haalde, hadden ze daar incl alle nestjes 300 kittens. Dat vind ik dan wel erg veel..
Mijn katten zijn ook niet naar buiten geweest voor ik ze heb laten steriliseren.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
Hoe is het nu? Heb je ze al weer gezien/gevonden?
Ik heb ze vanaf zondag niet meer gezien
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Dan heeft ze ze goed verstopt ze denkt ook anders komt Dennis weer.
http://www.fjorkahoeve.nl
Ik denk dat iemand ze meegenomen heeft of dat ze dood waren en opgeruimd heeft. De moeder liep namelijk gisteren bij de stal te miauwen
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012