Dennis, lees mijn reactie boven je is

Je zegt idd Toooooot. Haha ja, ooit verzonnen als Grap. Maar eenmaal een naam gegeven, blijft het zo plakken. Dan gaat veranderen niet meer !!

Dan ga je vast met de Ruinen(dag)kampioen naar huisAmber_ schreef:Misschien dat Toot wel komt, hij is immers vetenair afgekeurd en dus niet 'goed' gepund.
Nou wauw haha... dat zou wat zijn !Kelly schreef:Dan ga je vast met de Ruinen(dag)kampioen naar huisAmber_ schreef:Misschien dat Toot wel komt, hij is immers vetenair afgekeurd en dus niet 'goed' gepund.
Dat hoop ik ook !! Want gisteren wilde hij echt niks meer van mij weten.Dreeke schreef:Met of zonder ballies, het blijft een schitterende fjord!
Kan nu zeggen, mijn favoriete ruin op FW.
Wel dubbel allemaal die foto's te zien, erg jammer dat hij als hengst niet door de keuring is gekomen.
Hopelijk geneest alles voorspoedig en is hij het snel vergeten.
Die foto's van het rijden zijn nog redelijk goed, heb gewoon wat door het raam om me heen geklikt, hihi..Marianne1980 schreef:Toch wel beter voor Tootje, als hij als stal moet staan als stuiterhengst is het
inderdaad ook niks.. Bij Fjorn gaan trouwens van de week ook z'n ballen eraf..
Ben "blij" jouw verhaal eens zo te lezen, want zaterdag in Hoenderloo hoorde ik
alweer de verhalen over jou en Toot.. Ja, door twee dierenartsen een verklaring
dat ze hem niet af mogen keuren op zn ballen en dat doen ze dan toch, het kwam
over alsof je vreselijk dwarslag tegenover het stamboek en dat hij goedgekeurd MOEST
worden enzo.. Als ik dan hier lees dat je het snapt dat het stamboek het niet wil (het
is dus toch wel erfelijk ga ik vanuit) komt dat toch anders over dan de verhalen die ik
zaterdag voorbij hoorde komen!!
Hij blijft leuk!!