Machteld&Falco schreef:Ach, ouders... Ik ben 22 en mijn moeder houdt nog steeds dr hart vast als ik uit rijden ga

geniet gewoon van die 2. Ik merk dat mama's soms wat te voorzichtig zijn. Ik heb het dochtertje van de staleigenaars een paar x les gegeven en moeders stond al bijna op en neer te springen van spanning als ik haar een rondje liet. Draven...

Gelukkig laat jij haar wat vrijer
Pc is trouwens een heerlijke leerpony voor dr. Zo eentje waar je mee kan lezen en schrijven. Hoeveel kindjes van overfanatieke ouders moet3n op die leeftijd met een sjieke, veel te hete welsh aan de slag... gewoon diep in- en uitademen en ze laten genieten!
Eb als ze echt veel te hoog wil, dan zeg je dat pc zijn korte beentjes het niet kunnen trekken

Hier is het tegenovergestelde, dochtertje van de staleigenaren wordt in december 8 en springt dus die gele hindernis ernaast (op dat punt won Cayleigh ook de discussie want ze zei doodleuk, als jij die rode niet hoger doet...ga ik over die gele...dus JIJ mag kiezen....tja.... ) en rijdt rustig in galop weg op alle paarden die daar staan en Cayleigh ziet daarin haar grote voorbeeld (HELP!). Het kost mij veel moeite om haar vrijer te laten hoor..ik vind het echt heel spannend, dit is echt iets van de laatste maand

omdat ze pertinent weigert om nog aan een halstertouw of longe vast te zitten (daarom wilde ze ook liever mennen de laatste tijd)
Ehm....helaas WEET ze dat P.C. z'n korte beentjes een heel eind kunnen...
Amber krijgt niet alleen de schuld, het IS gewoon Amber d'r schuld!!! Zij heeft Cayleigh opgestookt met "als je het straks kan, mag je met Fjordy een cross doen"!
Balou schreef:Ge-wel-dig! Alweer! Leuk om je foto's te zien...en je verhalen erbij!
Was laatst een foto van P.C. (en Cos en Heros) aan het zoeken om aan m'n vriend te laten zien welke paardjes naar het zuiden gaan komen (duimduimduim). Zal hem straks deze laten zien!
Maare....Wil ze niet voor mij de ABOP springen met Amanda? Ben zo'n held op sokken met springen...
Wij duimen met je mee

en zeg zulke dingen nu niet, die wil dat meteen doen als ze het leest