Nieuwe stallen
Re: Nieuwe stallen
Dit ziet er super uit hoor is dit naast jou oude stal gebouwd of is dit een geheel nieuwe stal
- nobbygaard
De brug viel me toen behoorlijk tegen en die is niet veranderdCarolinef schreef:nobbygaard schreef:Wauw echt schitterend. Misschien toch maar weer eens gaan verhuizen met paard naar sleeuwijk?
voor de kosten hoef je t sowieso niet te laten, wij betalen € 155 p kwartaal, en daarvoor heb je ook 1 k p week groepsles, rest moet je allemaal wel zelf doen en aanschaffen, al hebben we nu zelf gehooid van ons nieuwe stuk land en mega balen (475 kg) voor 35 euro
kan je maar 1 tip geven;opgeven voor de wachtlijst, zitten vol en staat nu nog maar 1 iemand op de wachtlijst, maar als alles helemaal af is en in gebruik is genomen.................
hele bouwblog is te lezen op http://www.merweruiters.nl onder nieuws en dan bouwblog Caroline

- ukoldaatje
Zo dan!!! Jammer dat het zover weg is haha!Carolinef schreef:nobbygaard schreef:Wauw echt schitterend. Misschien toch maar weer eens gaan verhuizen met paard naar sleeuwijk?
voor de kosten hoef je t sowieso niet te laten, wij betalen € 155 p kwartaal, en daarvoor heb je ook 1 k p week groepsles, rest moet je allemaal wel zelf doen en aanschaffen, al hebben we nu zelf gehooid van ons nieuwe stuk land en mega balen (475 kg) voor 35 euro
kan je maar 1 tip geven;opgeven voor de wachtlijst, zitten vol en staat nu nog maar 1 iemand op de wachtlijst, maar als alles helemaal af is en in gebruik is genomen.................
hele bouwblog is te lezen op http://www.merweruiters.nl onder nieuws en dan bouwblog Caroline
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Anna schreef:Dit ziet er super uit hoor is dit naast jou oude stal gebouwd of is dit een geheel nieuwe stal
wij hebben een geheel nieuwe plek, gehad van de gemeente omdat op onze huidige locatie een nieuw winkelcentrum wordt gebouwd, wij krijgen van de gemeente nieuw voor oud en n beetje meer haha
ja alles is dus hardstikke nieuw opgebouwd, heeft heel wat voeten in aarde, heel wat bouwvergaderingen, aanpassingen adhv onze wensen en veel geergel, ben eigenlijk bekaf maar nu dat het bijna af is, heb ik r al onwijze voldoening in, zijn alleen nog wel op zoek naar sponsors, dus als iemand spaarpotje over heeft..............
ja cool he, en het vooraanzicht van de stallen toont straks 4 fjordenkoppies op rij en 1 maxi shet
wauwwww dat is echt heel mooi!
wauw super mooi zeg! 

Goed voor elkaar!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Wat gaaaaff!!