Zo te zien had jij het beter voor elkaar dan je vriend
Bailey's eerste vakantie, groeten uit Otterlo!
Re: Bailey's eerste vakantie, groeten uit Otterlo!
Ziet er super uit!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
@Nathalie, dat is ook een tof idee! Moet je doen joh 
@Ingele: leuk, nog een Kleine Pol ganger
Ik vond het echt heel leuk daar
@Megan: haha, zo ziet het er wel uit he! Uiteindelijk viel dat nog wel mee, want er zijn door park de Hoge Veluwe ook heel veel keurige fietspaden waar je zo overheen roetsjt. Op zulke stukken reed ik dan dwars door het terrein/over de vlaktes en dat is weer een stukje pittiger dan 'normaal' ruiterpad.
Zonder die fijne fietspaden was het ook niet te doen geweest voor mijn vriend hoor, dan was de afstand echt te groot geweest. Maar al met al denk ik wel dat hij het het zwaarst gehad heeft van ons drietjes
@Ingele: leuk, nog een Kleine Pol ganger
@Megan: haha, zo ziet het er wel uit he! Uiteindelijk viel dat nog wel mee, want er zijn door park de Hoge Veluwe ook heel veel keurige fietspaden waar je zo overheen roetsjt. Op zulke stukken reed ik dan dwars door het terrein/over de vlaktes en dat is weer een stukje pittiger dan 'normaal' ruiterpad.
Zonder die fijne fietspaden was het ook niet te doen geweest voor mijn vriend hoor, dan was de afstand echt te groot geweest. Maar al met al denk ik wel dat hij het het zwaarst gehad heeft van ons drietjes
wat ziet dat er leuk uit.
zelf ben ik ook een keer bij de Kleine Pol geweest. Ze waren toen net open, in de B&B. Echt super locatie. Maar ze hebben nu dus ook blokhutten. Zal de site weer eens bezoeken als ik een vakantie wil.
zelf ben ik ook een keer bij de Kleine Pol geweest. Ze waren toen net open, in de B&B. Echt super locatie. Maar ze hebben nu dus ook blokhutten. Zal de site weer eens bezoeken als ik een vakantie wil.
---
- Anne&Wendie
- Contacteer:
In 1 woord geweldig!
Wat zullen jullie met z'n drietjes genoten hebben.
Wat zullen jullie met z'n drietjes genoten hebben.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Gerritje, de Pipowagen is ook echt geniaal:

Vanuit je bedje kan je dan de paarden in de stal zien. Dat redt ik zelfs thuis niet (raam is te hoog
)

Vanuit je bedje kan je dan de paarden in de stal zien. Dat redt ik zelfs thuis niet (raam is te hoog
@prebalia en gerritje: de pipowagen is idd ook geweldig inderdaad! Vooral dat uitzicht op de stallen. Ze hebben nu een gastenverblijf, de pipowagen en de blokhut. Nog steeds lekker kleinschalig dus.
Wij waren gewoon super last-minute met boeken (3 dagen vantevoren) en de blokhut was wat er nog vrij was. Helemaal prima, heerlijke bedden en een nest vogeltjes in het dak, dat is nog eens gezellig wakker worden
Wij waren gewoon super last-minute met boeken (3 dagen vantevoren) en de blokhut was wat er nog vrij was. Helemaal prima, heerlijke bedden en een nest vogeltjes in het dak, dat is nog eens gezellig wakker worden
Het bos bij de vuilnisbelt (zeg maar achter de pipowagen, 3 km) is echt een onwijze aanrader! Heel leuk stukje om te rijden met allemaal kleine heuveltjes en erg rustig. Wekeromse zand heet dat gebied. Is half uurtje rijden vanaf de Kleine Pol.
Echt onwijs gaaf! En ik ben een 'knipperd', maar Bailey's manen zouden mogen blijven bij mij 

Ereplaatsje voor
Wat gaaf zeg!
Vind de derde foto van jullie echt super mooi.
Vind de derde foto van jullie echt super mooi.
- Bernadet_Bo
Heerlijk zeg zo lekker met hem eruit!
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Ow wat supergaaf! Kan jouw vriend niet even met die van mij praten
die krijg ik al niet eens op de fiets
Lijkt me een hele toffe vakantie! En uiteraard nog gefeliciteerd met Bailey's 6e verjaardag!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

heerlijk. Daar zou ik ook wel een keer heen willen met Marga. Bailey is een mooi dier, manen staan hem goed
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- SandraJimmy
Ziet er heerlijk uit 
Dan moet genieten geweest zijn.
Dan moet genieten geweest zijn.
@prebalia: da's een goede tip, dankjewel! Als we de volgende keer in die buurt zijn ga ik zeker kijken of we daar heen kunnen.
@Claudje: Ik vind boogjes ook mooi, vind het knippen zelf ook superleuk, maar Bailey hoort gewoon met een lange coupe soleil wat mij betreft
@sandra: was heerlijk inderdaad!
@Yvonne: dankjewel
@K4tink4: haha, als hij fietsen al niet leuk vindt wordt het lastig ben ik bang..
Merci voor de felicitaties!
@Claudje: Ik vind boogjes ook mooi, vind het knippen zelf ook superleuk, maar Bailey hoort gewoon met een lange coupe soleil wat mij betreft
@sandra: was heerlijk inderdaad!
@Yvonne: dankjewel
@K4tink4: haha, als hij fietsen al niet leuk vindt wordt het lastig ben ik bang..