Ja das anders wel wat ambetant hé! Zou dat ook niet leuk vinden, maar had op het minitopic gekeken en zag geen shet staan met de naam storm.rocky&moby schreef:ja storm kan je hem niet noemen mijn grullo mini heet al storm haha..
Vind dit ook wel stoer, heb ove rhem nagedacht als 2 span maatje voor mijn grullo maar nu ik hem op jou foto's zie weet ik dat het niet zal passen. Hij is onwijs leuk maar net wat teveel shetter, hij staat net wat korter op ze beentjes.
Hopelijk heeft hij een goede invloed op je fjordenbaby's kwa kleur en gaat hij het heel erg naar ze zin hebben.
dan ga ik voor Levi ( sorry Jilly, zal toch de gay naam worden

Oh maar nu bij mij ook hoorAnne&Wendie schreef:Dit staat boven aan mijn verlanglijstje, maar dan in vrouwlijke vorm.

Oh ik vind hem niet passen bij hem, en vind het ook niet mooi. Heb niet de indruk dat hij erg op zijn naam reageert, Harley geeft niet veel reactie als ik hem bij naam roep.Anita45 schreef:Met de naam Harley vind ik ook niks mis eerlijk gezegd, ik zou het zo laten. Waarschijnlijk is hij ook aan deze naam gewend. Leuk beestje.