Cadiz, Andy en Viv in Hoenderloo.

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Sjolvir

Re: Cadiz, Andy en Viv in Hoenderloo.

Bericht door Sjolvir » do 02 dec 2010, 07:58

Balen van dat puntje.

Overigens zeer bijzonder om met die bodem toch te laten starten.
Vind dat heel dubieus.

Ga hier nog niet eens naar de vereniging om gebroken benen onderweg te voorkomen.
En afgelopen weekeind had ik cross training, die we ook niet gereden hebben vanwege bevroren harde ondergrond.

Kwam nog een onverlaat op het idee in de snipperbak dan maar te gaan springen.
Maar wij zijn naar huis gereden, paard moet nog jaren mee, hoeft niet meteen in de prak.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Krista

Bericht door Krista » do 02 dec 2010, 08:33

Nou precies Do. Nu is het goed gegaan maar wat als er een paard onderuit was gegaan? Of als er daags erna 1 met een blessure staat? Vind het heel vreemd vanuit de organisatie.
Los daarvan had ik mijn paard er niet eens aan gewaagd.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Kelly

Bericht door Kelly » do 02 dec 2010, 09:16

Tsja ze vinden de bodem al snel goed..

Toen ik hem met Taco deed had hij gewoon ijsklonten onder zijn ijzers :?
Dat kan natuurlijk ook niet..

Komt goed met Cadiz!
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
zarah

Bericht door zarah » do 02 dec 2010, 10:03

Ergste was eigenlijk nog dat de buitenrit van de zadelproeven op het pad langs de manege werd gedaan want het was te glad op de wei

In 1ste instantie was het wel de bedoeling dat we de wei opgingen maar in overleg met de jury is toen dit besloten.
Ze hadden van mij de buitenrit ook in het dorp / bos enz. enz. mogen doen.

Wij hadden Uller toch echt teruggetrokken.( dit heb ik niet tegen de jury gezegd, maar anders wel gedaan).
claudia

Bericht door claudia » do 02 dec 2010, 10:11

zarah schreef:Ergste was eigenlijk nog dat de buitenrit van de zadelproeven op het pad langs de manege werd gedaan want het was te glad op de wei

In 1ste instantie was het wel de bedoeling dat we de wei opgingen maar in overleg met de jury is toen dit besloten.

Wij hadden Uller toch echt teruggetrokken.( dit heb ik niet tegen de jury gezegd, maar anders wel gedaan).
Ik had ook niet onder het zadel op de wei gereden. Je bent dan toch niet zo heel stabiel en als er dan een ergens van verschiet en vertrekt dan ben je nergens.
Ik vond het heel verstandig dat ze de "buitenrit" op een andere plek hebben gedaan.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Esther

Bericht door Esther » do 02 dec 2010, 10:54

zarah schreef:Ergste was eigenlijk nog dat de buitenrit van de zadelproeven op het pad langs de manege werd gedaan want het was te glad op de wei

Ik gaf je groot gelijk hoor!! Onverantwoord om je dochter op zo'n gladde ondergrond te laten rijden!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Viv

Bericht door Viv » do 02 dec 2010, 15:54

claudia schreef:[Ik had ook niet onder het zadel op de wei gereden. Je bent dan toch niet zo heel stabiel en als er dan een ergens van verschiet en vertrekt dan ben je nergens.
Ik vond het heel verstandig dat ze de "buitenrit" op een andere plek hebben gedaan.
Absoluut verstandig hoor, dat buiten kijf. Maar wel klöte dat je met je wagen wél op die gladde wei moet (aan je rem heb je ook niet veel als je wagen lekker meeglijd hihihi).
Maarja achteraf kiekie een koe in de kont dus volgend jaar gewoon duimen op geen vorst en minder regen en geen tegenslagen. Dan komt het allemaal wel goed.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie