Fijn dat jullie weer uit de dip zijn, gaat vast helemaal goed komen op je aanstaande wedstrijden!
Een vriendin van mij heeft ook een beetje zo´n holle rug. En zij probeert hem altijd voor haar gewoon overdreven te bollen. Dat kun je bijv. goed oefenen op een skippybal ofzo. Je moet je buikspieren iets meer aanspannen (navel intrekken). Ik denk dat ze dan ook beter gaat halstrekken want ik denk dat dat voor je paard veel ontspannender aanvoelt.
Beauty @ work
Re: Beauty @ work
Bedankt voor de tips
Heb zo'n bal toevallig een tijdje terug gekocht 
Halsstrekken doet ze wel, alleen vind ik het moeilijk om contact te houden. Ze komt dan net iets omhoog zeg maar. Lastig uit te leggen

Halsstrekken doet ze wel, alleen vind ik het moeilijk om contact te houden. Ze komt dan net iets omhoog zeg maar. Lastig uit te leggen

Ik vind je er wat gespannen opzitten, wil je het misschien te mooi en te goed doen als er foto's gemaakt worden? Zou me kunnen voorstellen dat Beauty jouw spanning voelt en daardoor zelf ook gaat aanspannen. Mike zit er onbevangen op en dus ontspant Beauty ook beter. Misschien moet Mike maar eens ergens in de bosjes kruipen of zoiets en als jij het niet in de gaten hebt foto's maken. Krijgen we vast een ander beeld te zien.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Klopt, ze was nogal afgeleid dat Mike in de bak stond. Vond d'r ook niet fijn lopen, foto's van m'n les zouden er ook heel anders uit zien denk ik!
Ze was gewoon niet voorwaarts waardoor ze er niet helemaal fijn doorheen liep en ik ook minder fijn kan zitten.
Ach, ik ben geen Anky en wilde gewoon wat plaatjes laten zien van mijn knappe fjord
Ze was gewoon niet voorwaarts waardoor ze er niet helemaal fijn doorheen liep en ik ook minder fijn kan zitten.
Ach, ik ben geen Anky en wilde gewoon wat plaatjes laten zien van mijn knappe fjord