Hoonhorst's next top fjord (ik spam nog even door)
Re: Hoonhorst's next top fjord (ik spam nog even door)
Jullie zijn echt een super leuke combi!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Margot van Rins
- Moderator
JAAAAH weer iemand lachend te paard!
Maar das logisch, als je op zo'n leuk paard zit, dan zou ik ook en brede glmlach hebben
Maar das logisch, als je op zo'n leuk paard zit, dan zou ik ook en brede glmlach hebben

RINSKE
9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

- kristelhans
Margot, ik geloof dat ik nog noooooit niet lachend bij/op Beer ben geweest!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jemig wat is Beer toch een enorme fjord! Met een geweldig lief koppie 
Leuke foto's weer Kristel!

Leuke foto's weer Kristel!

Hij ziet er super uit! Ik vind je bruine tuig ook erg mooi staan!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- kristelhans
Reinou, koppie is een understatement haha..hij heeft echt mega-harses! 
Krista, ik houd ook zoooo van al dat bruin..ooit gaat alles matchen..dit was een beetje op de gok..als ik het hoofdstel in ga vetten schijnt het nog iets donkerder te worden..ben benieuwd!

Krista, ik houd ook zoooo van al dat bruin..ooit gaat alles matchen..dit was een beetje op de gok..als ik het hoofdstel in ga vetten schijnt het nog iets donkerder te worden..ben benieuwd!
Leuke foto's. Beer wordt steeds mooier
Wat is dat voor leuk hoofdstel dan? Western?

Wat is dat voor leuk hoofdstel dan? Western?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Beer is een heerlijke fjord en leuk dat je western rijdt.
Hoonhorst, leuk is mijn achternaam daar kom ik regelmatig een kennis van mij heeft daar minpaardjes staan.
Hoonhorst, leuk is mijn achternaam daar kom ik regelmatig een kennis van mij heeft daar minpaardjes staan.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- kristelhans
Ja het is een westernhoofdstel! Een trainingshoofdstel met een setje teugels en een western sweet iron D snaffle bitje..hij doet het er prima op! Ik zag prachtige bling hoofdstellen op het NK Western (waar ik dit hoofdstel heb gekocht..bit had ik al) maar alles dat ik mooi vond was over de 200 euro..haha, goede smaak! 
Hoonhorst is het durp waar ik woon..zalig wonen! Als je nog eens hier bent ben je welkom om eens langs te komen voor koffie en Beer!
Waar staat de mini van je kennis? (heulemaaaal niet nieuwsgierig). Ik ben ook fan van western rijden..had noooooit gedacht dat ik dat ooit zou gaan doen maar het past zo heerlijk bij Beer en mij.. Beer vindt alles leuk en pikt alles heel makkelijk op. Lange bosritten staan ook wel hoog op ons favo-dingen-doe-lijstje hoor. Ben me al een tijdje aan het verdiepen in TREC. Perfecte combinatie van van alles.

Hoonhorst is het durp waar ik woon..zalig wonen! Als je nog eens hier bent ben je welkom om eens langs te komen voor koffie en Beer!

Ja leuk he western, ik heb ook een western zadel enzo en rij puur recreatief ermee.
Hoonhorst is een leuke plaats, ik zal eens kijken welke straat het is weet het niet uit mijn hoofd wel aan de buitenkant van het dorp.
Nou als ik in de buurt ben hoor je het gezellig.
Trec is erg leuk vorig jaar is het bij ons in de buurt georganiseerd en de mensen verbleven op mijn werk (camping) was leuk om te zien hoe dat gaat echt een hele andere tak van sport, een vriendin van mij doet het al een aantal jaren met haar fjord wie weet kan zei je wat extra informatie geven.
Hoonhorst is een leuke plaats, ik zal eens kijken welke straat het is weet het niet uit mijn hoofd wel aan de buitenkant van het dorp.
Trec is erg leuk vorig jaar is het bij ons in de buurt georganiseerd en de mensen verbleven op mijn werk (camping) was leuk om te zien hoe dat gaat echt een hele andere tak van sport, een vriendin van mij doet het al een aantal jaren met haar fjord wie weet kan zei je wat extra informatie geven.
http://www.fjorkahoeve.nl
Die laatste is leuk 
Beer heeft een aandoenlijk hoofdje.

Beer heeft een aandoenlijk hoofdje.

- kristelhans
Ik dat toevallig Stella en fjord Megan? Zie dat jij uit Huizen komt en zij ook... Ik heb haar bij de Farmers Field Trail leren kennen..had leuke foto's van haar en heb haar toen gemaild. Ze vertelde dat ze fanatiek was..zo leuk! Die tak van sport is ook echt wat voor ons denk ik.. Mijn instructrice heeft een lesklant, een man, die ook TREC doen en die wil een team vormen en ze vroeg me dus of ik interesse had om in het voorjaar eens wat uit te proberen als team..LEUK!foss schreef:Ja leuk he western, ik heb ook een western zadel enzo en rij puur recreatief ermee.
Kelly, laat dat 'je' maar weg in 'hoofdje' hahaha! Dikkop is het!

kristelhans schreef: Ik dat toevallig Stella en fjord Megan?

Wat is dat precies Trec? Een soort lange afstand? Ik heb het in andere topics ook wel eens voorbij zien komen. of ben ik de enige in Ned. die dit niet weet
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
- kristelhans
Haha, neeee je bent niet de enige die dit niet weet..het is een hele populaire paardensport in andere landen maar op een of andere manier is het in NL nooit echt doorgedrongen.. Het is een combi van lange afstandsritten met kaartlezen en hindernissen (water, strobalen, hekjes open en dicht, etc) en prachtige omgeving..ook met keuringen en checks tussendoor. Je kunt het individueel doen maar ook in teams. Echt heeeel leuk!
http://www.trec-club.nl/
http://www.trec-club.nl/
oh ja, volgens mij heb ik die site wel eens eerder gezien. Dat ziet er wel interessant uit. combinatie trektocht, hindernissen en kaartlezen lijken me erg leuk, alleen dan niet in competitieverband. Met z'n allen in 20 min. een route overtekenen op je eigen kaart terwijl je paard al in de startblokken staat ... niets voor mij. Lijkt me zo'n zenuwengedoe
dan zwerf ik toch liever in eigen tempo door het bos. Maar kan me voorstellen, als je het wedstrijd onderdeel wel leuk vindt, dit een leuke sport is.

Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
- kristelhans
Ik heb ook geen idee of ik het leuk ga vinden..ben ook niet zo competitief maar het lijkt me leuk genoeg om te proberen! We trainen lekker door..bomproof en een goede conditie zijn dingen die bij alle onderdelen goed van pas komen..