De Ponyclub van 2 in Drenthe

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Pasja

Re: De Ponyclub van 2 in Drenthe

Bericht door Pasja » vr 06 aug 2010, 08:33

Oh dat ziet er leuk uit. Ondanks het weer dus lekker genoten. Leuk hoor als die meiden zo fanatiek zijn!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 06 aug 2010, 10:58

ikk kan zo genieten van jullie foto's. idd wat iemand ook schreef al. Zij beleven de ultieme penny droom. blijf vooral veel foto's plaatsen
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 06 aug 2010, 12:21

De tweede dag waren we zooooooo vreselijk nat, de pony's gaven er helemaal niks om en draafden gewoon lustig door...

Ik beleef zelf ook alsnog mijn pennydroom via hen :P
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 06 aug 2010, 13:29

Moest je daar nou echt ergens in de 30 voor worden Nathalie om te ontdekken dat Drenthe prachtig is, hihi. Je zou toch wensen dat je elke dag zo'n uitzicht zou hebben als op foto 14. Wie weet, straks in Limboland wel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » vr 06 aug 2010, 14:51

Anita45 schreef:Moest je daar nou echt ergens in de 30 voor worden Nathalie om te ontdekken dat Drenthe prachtig is, hihi. Je zou toch wensen dat je elke dag zo'n uitzicht zou hebben als op foto 14. Wie weet, straks in Limboland wel.
whahaha...is het niet vreselijk :') Ik prees ons altijd al gelukkig met Roggebotzand op korte afstand, ik ben een bescheiden mens :P, maar dit was echt pure verwennerij....
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » vr 06 aug 2010, 19:19

Nou dat is wel heel ver van mij vandaan. Ik woon namelijk in het uiterste noorden van Limburg. :)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Pomski

Bericht door Pomski » vr 06 aug 2010, 19:50

Heerlijke foto's weer, en wat boffen die meiden zeg!!

Zag inderdaad ook gelijk dat PC zijn manen eraf zijn, maar het staat hem niet eens zo slecht!!!!
Pom= Brusvein x Drageset
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 06 aug 2010, 19:56

Kalmiya schreef:@ ziggy - ik vind het vooral op de losse galopfoto's om te huilen..."vroegah" had hij dan zo'n wapperende bos manen achter zich aan. Cayleigh echter vindt het prachtig en verheugt zich helemaal op een boogje want (idd) "dan heb ik gewoon een witte Fjord!!!"

@ Deedee - naar het diepe zuiden omgeving Simpelveld maar we zeggen ook geen 'nee' tegen ergens in de buurt van Vaals :)
het belangrijkste is dat ie geen jeuk meer heeft meis, die manen kan je altijd weer laten groeien, als het mag van Cayleigh :D

Weet je waar het mooi rijden is in Limburg? In de buurt van Slenaken, is echt gaaf daar, daar is een giga berg die zich enorm leent om keihard op te galopperen :))
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Peertje

Bericht door Peertje » vr 06 aug 2010, 20:34

Wat een GEWELDIGE foto's weer! +:)+
Capone (KWPN), Beer en Grijze :L
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 07 aug 2010, 08:28

Dank jullie :)

P.C. heeft natuurlijk een lekkere nek omdat hij relatief lang hengst is gebleven, wat dat betreft mag z'n nekkie best gezien worden. Cayleigh is ook vastbesloten dat het een boogje moet worden (ze vond het ook vreselijk dat ik Cos z'n manen laat groeien, tot we in Drenthe op bezoek waren bij Highland pony's met hele lange manen en toen vond ze het toch wel mooi)
Hij heeft nog wel jeuk, maar nu is het een meer "normaal" gekriebel en kan ik het idd veel beter behandelen.

Heb net al tegen Edgar gezegd dat we in de buurt van Slenaken moeten kijken :P :P
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » za 07 aug 2010, 14:48

zeker een mooie omgeving, wij wonen er dichtbij!
Wat weer een super plaatjes zeg! heerlijk zo samen genieten!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Plaats reactie