Kristel onze dochter is eigenlijk iets TE pittig als je het mij vraagt (volgens mijn moeder was ik alleen precies zo rond paarden en verwenst ze mij soms dat ik haar weer slapeloze nachten bezorg met denken aan wat er allemaal kan gebeuren met een klein meisje en dit onverschrokken gedrag rond paaden)...ze wilde uiteraard ook springen, dus naast mij over een nagenoeg op de grond liggend hindernisje en P.C. nam me toch een reuzensprong waardoor ze op zijn nek kwam....dat was lachen, gieren brullen dus toen gebruikte ze zijn nek maar als glijbaan en dat was he-le-maal lachen.....
Dan denk je zelf nog, prima het gaat niet zoals het zou moeten gaan...dus nu leert ze dat ze niet zover is nog...maar nee hoor...het is alleen maar allemaal "vet cool". Mijn vader had toevallig van het hele gebeuren een filmpje gemaakt en alle 3 de kids komen niet meer bij als ze dat 's avonds WEER willen zien....

Natuurlijk heeft ze ook nog eens Charlotte als haar grote voorbeeld en die is ook nergens bang voor en gaat ervoor (wat Cayleigh dan voor het gemak weer wil vergeten is dat Charlotte al 3 jaar paardrijles heeft