Ferro met zijn nieuwe vrienden in Wanneperveen
Re: Ferro met zijn nieuwe vrienden in Wanneperveen
Eindelijk weer foto's van knappe Ferro hij staat daar zeker super. Hij ziet er zelf ook super uit. Fugo staat ook op een soort eilandje in de polder
wat een heerlijke omgeving voor jongelingen om lekker op te groeien, hele mooie plaatjes ook
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ferro steekt er momenteel met kop en schouders bovenuit qua conditie
Rest heeft het met de afgelopen winter het behoorlijk zwaar gehad (en dat zien we nu het haar er af komt, hadden we het van het weekend met Grietje ook nog over dat ons dat eigenlijk verbaasd, want ze hebben flink te eten gekregen wel en zijn ook zowel voor als na de winter ontwormd)...ze hebben bijna al hun vetreserves verbruikt. Maar hopelijk komt dat er nu snel genoeg weer bij!!
Ché heeft hier nooit gestaan, wel over het water.

Ché heeft hier nooit gestaan, wel over het water.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat een heerlijk koppie, hij ziet er echt goed uit 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Wow, wat ziet Ferro er super goed uit
Die andere vallen in het niet vergeleken met hem.
Maar dat gras zal hun ook wel goed gaan doen.
Knappe vent heb je hoor Anita, en die 4de van onder zou ik zeker gaan uitvergroten

Die andere vallen in het niet vergeleken met hem.
Maar dat gras zal hun ook wel goed gaan doen.
Knappe vent heb je hoor Anita, en die 4de van onder zou ik zeker gaan uitvergroten

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Moet er ook bij zeggen, Ferro is echt een knuffelkont. Die anderen zijn nog niet zo aanhalig, Florian twijfelt, maar Ferro is wat dat betreft wel enorm mensgericht al 

Geluk is de vrucht van intens werk
-
Wat is Ferro een lekker ding zeg! Hij heeft volgens mij t mooiste plekje op aarde gevonden om op te groeien! Leuk dat ze al zo bevriend zijn met elkaar 

Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Wat gaaf!!
Hier wil elk veulentje toch opgroeien!
Ferro ziet er super uit joh Anita,en tja de een heeft het wat zwaarder swinters als de ander!Komt vast helmaal goed in zo'n mooi gebied.
Hier wil elk veulentje toch opgroeien!

Ferro ziet er super uit joh Anita,en tja de een heeft het wat zwaarder swinters als de ander!Komt vast helmaal goed in zo'n mooi gebied.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Gaaf zeg al paardjes met elkaar de zomer kunnen doorbrengen in zo'n mooi gebied. En Ferro is idd heel erg mooi in conditie
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wat heerlijk zeg....! Ekdal heeft ook in zo'n stuk gestaan, nouja een stuk natuurgebied..zo prachtig, een hemel op aarde!
Ga hem maar vaak knuffelen Annabel in mijn plaats dan blijft hij lekker zo, al zal hij natuurlijk met de tijd meer hengst worden.Bella schreef:Moet er ook bij zeggen, Ferro is echt een knuffelkont. Die anderen zijn nog niet zo aanhalig, Florian twijfelt, maar Ferro is wat dat betreft wel enorm mensgericht al
Verder iedereen bedankt voor jullie leuke reacties en jullie complimenten aan het adres van Ferro. Ik moet zeggen dat ik ook erg trots ben op m'n vent en ik mis hem wel hoor nu hij niet meer thuis staat. Maar hij heeft het daar prima.
@Reinou: Nee, ik ben niet zo bang dat hij daar moddervet wordt. Wat Janna ook al schreef, het is een niet bemeste weide waar het gras al erg lang staat. Zo heel veel voeding zal er dus niet inzitten. Bovendien is hij nog in de groei en zal hij de voeding die hij binnenkrijgt allereerst gaan gebruiken om verder te groeien. Wij hebben hier thuis de beide jaarling merries ook in een dikkere wei lopen dan de beide heren.
@Fran: Dit is een zomerweide, 's winters mogen ze hier niet staan.
Om die bewuste foto te gaan vergroten lijkt mij ook wel wat. Hopelijk is Jeroen het hier mee eens, hij is niet zo van de foto's aan de muur, hihi.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Prachtig plekje daar voor de jongens zeg! De droom van ieder veulen om zo op te groeien; heerlijk!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
- nancy imka
Wauw dat is nog eens in een mooie omgeving opgroeien! Gaaf hoor dat je daar ook foto's van hebt! Leuk voor in je plakboek!
een heerlijke plek voor een mooie meneer. Hij ziet er goed uit.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ja tis hier echt prachtig. Ben er 2 weken geleden nog met mijn ouders langs gevaren in hun bootje. Lache joh al die fjorden langs de waterkant. Je komt ze overal tegen in Wanneperveen.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Prachtige plek, zeg!!
Nog geen fjord, wél liefhebber!
Wat een knapperd is het al!
Ze vermaken zich daar prima zo te zien! Ben er ook een paar keer geweest en is zeker een mooi plekje!

! *Live for the moment* ! B + 10!
Wat een heerlijke plek is dat zeg! Ferro ziet er prachtig uit! Sommige van z'n vriendjes zien er inderdaad uit alsof ze wormen hebben. Zo'n dik buikje en verder vrij mager en nog niet door hun wintervacht heen. Hopelijk trekt dat ook bij. Kan ook bijna niet anders dan op zo'n mooie plek.
Laat je hem hengst Anita? Het zou wel zonde zijn hem te castreren met z'n 40 punten!
Hoe zit het eigenlijk met de muggen/vliegen in zo'n waterig gebied? Annabel heeft Zero daar nou ook gestaan? (ben even benieuwd, omdat dat zo'n bangepoeperd met water is
)
Trouwens, grappig dat ze toch nog die distels lekker vinden
Laat je hem hengst Anita? Het zou wel zonde zijn hem te castreren met z'n 40 punten!
Hoe zit het eigenlijk met de muggen/vliegen in zo'n waterig gebied? Annabel heeft Zero daar nou ook gestaan? (ben even benieuwd, omdat dat zo'n bangepoeperd met water is

Trouwens, grappig dat ze toch nog die distels lekker vinden

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ferro blijft idd in ieder geval voorlopig hengst. We zullen geregeld evalueren of het de moeite waard is om dat zo te laten. We zullen zien hoever hij het gaat schoppen. En mocht er uiteindleijk geen carriere voor hem inzitten als dekhengst dan wordt hij vast een geweldige ruin want zijn karakter is tot nu toe fantastisch.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een prachtig plekje om op te groeien. Hij ziet er super uit. Leuk dat hij het zo goed kan vinden met de andere jaarlingen.
Odette&Fenna