De baas behulpzaam zijn, vele handen maken licht werk
Re: De baas behulpzaam zijn, vele handen maken licht werk
@ Charret: Zo was Alies ook altijd een ster in het dichtgooien van de deur van de stal naast haar als jij net probeerde er stro in de krijgen of de voorkant er aan het uithalen was. (Grapje van de zaak)
Maar echt typish fjorden dit, grappig.
Maar echt typish fjorden dit, grappig.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Die waarop hij bij de jas vastgehouden wordt, is echt goud waard. Met zoveel helpende hoeven is het natuurlijk licht werken 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
hihi,geweldig!
ik ken het ook idd, je kont niet kunnen keren met je schep, en als je niet oppast ligt je kruiwagen om, stelletje clowns
ik ken het ook idd, je kont niet kunnen keren met je schep, en als je niet oppast ligt je kruiwagen om, stelletje clowns

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Laatst gewijzigd door Silas op vr 04 jun 2010, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ik houd er niet van als mensen denken dat ik een dom blondje ben.. 

Dan kom je toch een keertje een kopje thee drinken Kris. En nee, dit had ik in mijn stoutste dromen niet durven denken. Ik was uitgegaan van 1 Fjord en daar een gezelschapspaardje bij maar 6 eigen paarden en een 7e op komst? Nee, nooit maar ik ben er ontzettend blij mee.kristelhans schreef:Kopje thee er bij en je hebt een leuk theekransje! Wat een stel oude wijven zo! Haha, heerlijk zeg..om jaloers op te zijn!Je hebt wel een echt eigen kudde nu he? Gaaf man! Had je dat durven dromen een paar jaar geleden?
Nou hier is de poepkruiwagen ook wel eens omgegaan hoor, hahaha. Maar ze konden er nu niet bijkomen want hij stond aan de andere kant van het draad. Jeroen is door schade en schande ook wijs geworden, hihi.Daphne schreef:Geweldig uitzicht had jij Anita! Mijn Yanneke hielp ook altijd mee met het 'poepscheppen': als ik bijna klaar was duwde ze hem snel om, het krengGelukkig beperken jouw (paarden)jongens zich tot een onschuldige hap-in-de-jas!
Je hebt het goed gezien hoor Ivonne, rechts is idd Djambo. Hij moet altijd overal aan plukken.Lovemischa schreef:altijd handig zulke hulpjes! Die rechtse ruin (denk Djambo, maar weet niet zeker) helpt in elk geval goed dat Jeroen zijn jas niet in de poep komt, hij tilt hem braaf op
Even een foto van de manenbogen van beide dames. Ze zijn allebei pasgeleden geknipt. Bij Flam zit er nu een beetje model in maar hij moet eerst weer verder groeien om het te kunnen verbeteren, Jeroen was nog niet tevreden. De dames hebben echte pleeborstels allebei, hihi.Bella schreef:En is het schandalig als je denkt: Ojee, is dat mijn paard met die dikke manenboog? Wel prachtige foto om te zien dat het echt fjorden zijn onder elkaar (fendora voor flam langs). Ze is al wel gegroeid/veranderd zeg (haar kwijt). Zal binnenkort even tijd vrij maken om langs te wuppen!
Flam

Fendora

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Leuke foto's Anita en inderdaad heel herkenbaar!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
heerlijke kudde zo, mooie plaatjes! Nena ging dan altijd naast de kruiwagen staan en een hoop neergooien
, nooit gelukt om het IN de kruiwagen te laten doen...

Geweldig zeg. Nu nog helpen door in de kruiwagen te gaan poepen :-)
---
Ik vind dit nog best behulpzaam!
Aangezien ze niet de kruiwagen hebben omgekiept.
Ach en is wel heel gezellig van die in de weg staande paarden.
Aangezien ze niet de kruiwagen hebben omgekiept.
Ach en is wel heel gezellig van die in de weg staande paarden.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
[quote="janna
Maar echt typish fjorden dit, grappig.[/quote]
Baranna doet het ook. Ok, ze is een fjord in een voskleurig jasje volgens mij
Maar echt typish fjorden dit, grappig.[/quote]

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ontzettend leuke fotos Anita! Je hebt een leuke kudde zo!
Die met die jas moest óók ik echt wel om lachen! Die is ontzettend leuk!
Die met die jas moest óók ik echt wel om lachen! Die is ontzettend leuk!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

-
hahaha wat een heerlijke nieuwsgierige beesten zeg! Je hebt echt een mooi stel Fjorden!!
Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Haha, wat is dit herkenbaar zeg 
Bij ons staan ze dan met z'n 5-en omheen, wat altijd resulteerd in het omvallen van de kruiwagen...
Je heb idd echt een man uit duizenden zeg!

Bij ons staan ze dan met z'n 5-en omheen, wat altijd resulteerd in het omvallen van de kruiwagen...
Je heb idd echt een man uit duizenden zeg!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat een leuke fotoserie, idd. erg herkenbaar!
Damaris had er ook wel eens een handje van, net als Annelisa trouwens, maar die konden het ook erg ver doorvoeren. Dat je er bijna gestoord van werd bijvoorbeeld
Damaris had er ook wel eens een handje van, net als Annelisa trouwens, maar die konden het ook erg ver doorvoeren. Dat je er bijna gestoord van werd bijvoorbeeld

Wat een prachtige foto's Anita, en wat heb je toch ook een geweldige man! 

- Ilonka
Nou inderdaad dat dacht ik ook. Heerlijke kudde maar wat een fijne man heb jij ook Anita!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Heel herkenbaar die foto's.
Ché heeft er een handje van om het elastiekje wat onderaan mijn jas zit vast te pakken en er dan mee weg te lopen.
Dat gaat natuurlijk niet dus moet hij hem een keer loslaten, en dan, Pats krijg ik dat knoopje wat aan het elastiekje zit tegen mijn kont of been Au!!
Hij kan Djambo en Celony ook samen voor de sleep zetten, dan kunnen ze pas echt helpen!
Ché heeft er een handje van om het elastiekje wat onderaan mijn jas zit vast te pakken en er dan mee weg te lopen.
Dat gaat natuurlijk niet dus moet hij hem een keer loslaten, en dan, Pats krijg ik dat knoopje wat aan het elastiekje zit tegen mijn kont of been Au!!
Hij kan Djambo en Celony ook samen voor de sleep zetten, dan kunnen ze pas echt helpen!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
@Annette: Het is ook de bedoeling om nog eens apparatuur te kopen waar een paard voor kan lopen en dan moet Celony vast gaan werken voor de kost. Jeroen heeft de foto's van Dennis gezien en we gaan ook nog nog een keer op bezoek bij Dennis en Marijke. Dat lijkt hem zelf ook erg gaaf om te doen.
@Een heleboel van jullie: Jeroen is idd een man uit duizenden. Ik besef mij elke dag weer hoezeer ik mij in mijn handen mag knijpen met hem. Het is absoluut niet vanzelfsprekend wat hij allemaal voor mij doet en gedaan heeft in de afgelopen 20 jaar dat we samen zijn.
@Een heleboel van jullie: Jeroen is idd een man uit duizenden. Ik besef mij elke dag weer hoezeer ik mij in mijn handen mag knijpen met hem. Het is absoluut niet vanzelfsprekend wat hij allemaal voor mij doet en gedaan heeft in de afgelopen 20 jaar dat we samen zijn.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Goed bezig, die man van jou! Een betere kan je ook echt niet treffen hoor Anita, hoe hij met de paardjes en alles daar omheen omgaat, echt geweldig.
Kiepen ze de kruiwagen nooit om? Dakota doet dat namelijk wel altijd, die zet zn voet erin en gooit hem om.
Kiepen ze de kruiwagen nooit om? Dakota doet dat namelijk wel altijd, die zet zn voet erin en gooit hem om.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Haha, door schade en schande wijs geworden heeft Jeroen de kruiwagen aan de andere kant van de draad gezet, de heren kunnen er dus niet bij. Hier is de kruiwagen in het verleden ook diverse malen omgegaan hoor.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco