Fendora en Flam

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Fran

Re: Fendora en Flam

Bericht door Fran » wo 19 mei 2010, 21:05

Wat is Fendora groot, en Flam is mooi donker daar hou ik wel van!
Gezellig dat ze lekker met zn tweeen kunnen spelen nu.
Ferro wordt een chique ding.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Anna

Bericht door Anna » do 20 mei 2010, 00:28

Zo die zien er allebei super uit hoor Fendora is echt groot hoor, maar Flam is wat donkerder. Ferro ziet er super uit, mooi geheel die gaat het zeker naar zijn zin krijgen bij Bart :D
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 20 mei 2010, 06:45

Ah Flammie...zo mist ze nog echt het charmante he :=..die dikke vacht. Poetsen? Was da Evelien? hahaha
Nee dat duurt hier vaak even als ze dag in dag uit buiten blijven staan. Maar ze hebben het kleurtje gemeen, maar verder verschillen ze wel enorm van type!
Geluk is de vrucht van intens werk
Suzanne

Bericht door Suzanne » do 20 mei 2010, 06:51

allebei zon mooi donker neusje :L
wat worden ze groot zeg :+:
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 20 mei 2010, 10:42

Evy schreef:Wow, ik heb Fendora zeker nog niet goed gezien op de foto, want ze valt me nu echt positief op. Wat een mooie dame zeg!
En wat zit Flamingo nog dik in haar wintervacht zeg.
Annabel, je moet haar wel beter poetsen hoor :P
Ferro ziet er ook goed uit! Laat je hem nog hengst?
Als je de tocht naar Drenthe onderneemt Eef dan moet je ook echt eens hier komen. Kun je ze, behalve Ferro, allemaal in het echie zien. Ferro blijft idd voorlopig hengst, dat is ook de reden dat hij nu in Wanneperveen staat en Flam hier.
nancy imka schreef:Leuk dat Fendora nu een speelmaatje heeft. Vond het soms wel sneu dat ze alleen tussen die "ouwe vandage" stond hihi.
Ouwe vandage????? Laat Celony en Djambo dat maar niet horen dat ze daarvoor worden uitgescholden. Die weten ook nog wel wat spelen is hoor. Denk nog maar eens terug aan de topics van Annabel toen beiden in Wanneperveen stonden.
Yoline schreef:Leuk stel is het samen, volgens mij kunnen ze het ook wel goed met elkaar vinden of niet?
Ja, eigenlijk vanaf het eerste moment dat ze samen stonden waren het vriendinnen. Die twee hebben elkaar echt gevonden, was een goede zet om ze samen te zetten.
kristelhans schreef:Wauw wat is Ferro een chic ding aan het worden zeg! En Fendora ziet er ook mooi uit..wordt al een echt paard zo..enig idee hoe groot ze nu is?
Ferro is kortgeleden nog wel gemeten en toen kwamen we op 1.30 m uit. Fendora is alweer een tijdje geleden maar dat gaan we binnenkort even doen. We hebben een mooie meetstok gekregen van Leo en Suzanne als dank voor de logeerpartij afgelopen weekend.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Mir

Bericht door Mir » do 20 mei 2010, 12:35

Wat een leuk duo maar idd totaal verschillend van type :+ ... ben heel benieuwd als je ze als driejarige naast elkaar zet. Fendora heeft echt een sjiek koppie zeg, Ferro en zij zijn van de langstelten club. Goh wat heeft Flam een donker koppie, eens kijken hoe ze er in haar zomerjas uitziet straks!
Ilona

Bericht door Ilona » do 20 mei 2010, 13:47

Gezellig voor de beide dames om bij elkaar te kunnen staan. Ferro zal je wel missen, maar het is geen slechte (tijdelijke) ruil in ieder geval!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 20 mei 2010, 15:23

Hoe lang Flam hier gaat blijven weten we helemaal nog niet maar zij en Fendora zullen vast op 3-jarige leeftijd wel weer eens samen komen. Ben zelf ook wel benieuwd hoe dat er dan uit gaat zien.
Het was idd best moeilijk om Ferro in Wanneperveen achter te laten maar hij heeft het daar goed en we hebben er een erg leuk logeetje voor in de plaats gekregen.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 20 mei 2010, 15:33

1.30 voor een jaarling..das knap aan de maat of niet!? En wat een origineel bedank cadeautje van Leo en Suzanne zeg! Handig om in huis te hebben maar typisch zo'n ding dat je altijd zelf vergeet aan te schaffen!
nancy imka

Bericht door nancy imka » do 20 mei 2010, 20:19

Was ook maar een grapje hoor Anita, maar kan me een topic herrineren dat Fendora graag wilde spelen en Celonie en Djambo dat niet wilde
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 21 mei 2010, 17:20

nancy imka schreef:Was ook maar een grapje hoor Anita, maar kan me een topic herrineren dat Fendora graag wilde spelen en Celonie en Djambo dat niet wilde
Weet ik ook wel hoor maar de heren konden dat niet op zich laten zitten, haha.

De dames zijn gisteren allebei geknipt. Ik was er met Esther samen al uit maar Jeroen heeft gisteren ook besloten dat we Esther moeten vragen voor de keuring, hihi.

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » za 22 mei 2010, 16:07

Die gaan deze zomer vast veel plezier met elkaar hebben!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Plaats reactie