Goede promotie voor de fjorden.
En wat gaat hij braaf over die hindernissen heen zeg, en wat zijn ze hooooog!!!
Pfff, diepe respect.
En toot...tsja

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Heb het super nieuws gekregen dat we nog zeker 3 jaar kunnen blijven staan waar we nu staan, dus hij blijft zeker (zo lang gaat) nog hengstFran schreef:Leeeukk! Fjordy doet het ook maar weer ff he! en Toot gaat ook al zo lekker.
Ga je hem nu ruinen of hou je hem nog hengst?
Wat leuk, Toot fanYfke-lover schreef:Amber wat gaaf zeg wat jij met je paardjes doet ik was al fan van Toot dat weet je maar die kan bij mij helemaal niet meer stuk maar je andere fjordje kan er ook wat van zeg. Mijn complimenten ik snap niet hoe je het durft en doet. Respect hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!
NK word gereden in Ysselstyen, LimburgJilly schreef:Wauw, die foto's zijn ZO stoer!!Echt respect idd, voor zowel jij als Fjordy!
Alvast veeeel succes bij het NK! Waar wordt dat gereden?
Het was wel flink klemmen haha, Hij moest op groot want hij stond na de dubbel op 4 passen. Enigste wat ik dacht; Niet stoppen en Niet vallenTracey&Dusty schreef:Gave foto's weer!! Ziet er cool uit.. spannend ook die foto zonder je beugel..
En Toot wordt gewoon de opvolger van Fjordy in het springen.. hij doet het echt goed!!
Jaa, vind erg leuk om hem mee te nemen !Anita45 schreef:Wat een springwonders heb je toch Amber en jijzelf zoveel lef. Ik vind het zo leuk dat ik Fjordy binnenkort ook eens in het echt ga zien, ik verheug me erop.
Jaa was echt glibberen en glijen.. dan denk ik, hou er rekening mee ?Sjolvir schreef:Wat een heerlijke powns heb je toch!!
Fjordy can fly!
En gaaf, Fjordy naar het NK. Hou mijn vingers gekruisd voor jullie.
Overigens wel blubberzooi pfff, daar.
Hi, Toot ook drammerig, dus je hebt nog wat te klussen, maar met die springlessen die je gaat krijgen, komt dat vast wel goed.
ja hoor, kom ik naar het westen en denk ik dat ik dan meer mee kan maken qua activiteiten van andere fjorden, komt zij net naar LimburgAmber_ schreef: NK word gereden in Ysselstyen, Limburg
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd