Kiekeboe
Re: Kiekeboe
Jazeker bij Anita en Jeroen voelen ze zich zeker veilig, het is dat ze zo ver weg wonen en Fugo nog even hengst blijft anders had ik in overleg met Anita het veulen (merrie in dit geval) zeker langer willen laten blijven. 

Een mooier compliment kan ik / kunnen wij niet krijgen Anna, dank je wel. En eigenlijk gaan alle credits naar Jeroen, zonder hem was dit hier allemaal niet mogelijk.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja natuurlijk Jeroen heeft ze uitstekend verzorgd en met jou liefde voelde ze zich ook veilig. Jullie zijn kanjers 

Wat een leuke foto's, kom ze nu pas tegen.
Moet eerlijk bekennen dat wanneer je zo tegen die liggende ruggetjes aankijkt ik er helemaal niet meer van kan maken wie wie is.
Moet eerlijk bekennen dat wanneer je zo tegen die liggende ruggetjes aankijkt ik er helemaal niet meer van kan maken wie wie is.
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Op de foto's waar ze alle 4 op liggen met de rug naar de foto toe is het van links naar rechts Ferro, Fugo, Freyr en Finn. Finn is op dit moment de donkerste.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Yfke_Lover_Anouk