Mijn afgekeurde Tootje + Filmpje thuis
- nancy imka
Re: Mijn afgekeurde Tootje + Filmpje thuis
Zoals ik al zei gister op de keuring ik vind dat je een super paard hebt. En ik heb er meerdere horen zeggen dat ze Toot het mooiste paard vonden die erbij liep!
Zet hem op en ik kijk er naar uit om jullie te zien gaan in de vlietlanden!!!
Ik ben het met iedereen eens! Wij zijn allemaal fan van Tootje! 
Hij is gewoon een super mooie fjord en het wordt ook nog eens een geweldig sportpaardje.
Een 4 op zijn gangen vind ik ook niet terecht, maargoed.
En wie weet draait zijn bal nog wel bij en wordt hij volgende keer toch goedgekeurd.
Wij blijven in ieder geval voor je duimen!

Hij is gewoon een super mooie fjord en het wordt ook nog eens een geweldig sportpaardje.

Een 4 op zijn gangen vind ik ook niet terecht, maargoed.

En wie weet draait zijn bal nog wel bij en wordt hij volgende keer toch goedgekeurd.
Wij blijven in ieder geval voor je duimen!

En wat stond hij er mooi voor zeg!!
Trots op zijn meid!
ps. kan de filmpjes niet zien helaas...

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Zoals ik gister al zei, het is zuur. Maar nu je eerste doel gaan volgen en hem inzetten voor het crossen etc. Daar zal hij het vast en zeker super in gaan doen!
Het was toch een van de jonge hengsten die echt wat uitstraalde. Duidelijk een Manus zoon.
Het was toch een van de jonge hengsten die echt wat uitstraalde. Duidelijk een Manus zoon.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik vond hem in real life geweldig mooi! Hij stak qua uitstraling echt boven een heleboel andere hengsten uit! Heel jammer voor je dat hij het niet gehaald heeft.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Amber, ik heb gister vol bewondering naar jouw [s]toot zitten kijken, wat is ie mooi, vind die vier voor zijn gangen wel een beetje heel overdreven.
En ze zullen straks wel anders piepen als je iedereen er uit rijd in de sport.
En net wat Claudia al zegt, hij is Jouw topper jouw eigen mannetje en geniet maar lekker van hem.
En net wat Claudia al zegt, hij is Jouw topper jouw eigen mannetje en geniet maar lekker van hem.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Dank jullie wel ! 
Kan de rest filmpjes ook niet zien ?
Dat is ook waar Suzanne, een 8 voor Rastype..
En dat gaan we nu doen, Fjordy wat meer rust. Toot wat meer aan de sslag
!
>
En super leuk dat je ons komt aanmoedigen met Vliet !
Dit jaar lekker oppakken en aan de slag.
Was wel leuk om te horen dat hij zoveel op Manus leek idd!
Hij liep niet zoals met proeven, want hij was stuk drukker, maar een 4
Daar hou ik me nu maar aan vast haha
Dank je

Kan de rest filmpjes ook niet zien ?
Dat is ook waar Suzanne, een 8 voor Rastype..
En dat gaan we nu doen, Fjordy wat meer rust. Toot wat meer aan de sslag

Dat was idd wel heel fijn om te horen, dat mensen naar me toe kwamen om het te zeggen. Dan ziet je toch wel weer beetje op een roze wolknancy imka schreef:Zoals ik al zei gister op de keuring ik vind dat je een super paard hebt. En ik heb er meerdere horen zeggen dat ze Toot het mooiste paard vonden die erbij liep!

En super leuk dat je ons komt aanmoedigen met Vliet !
Je hebt helemaal gelijk !janna schreef:Zoals ik gister al zei, het is zuur. Maar nu je eerste doel gaan volgen en hem inzetten voor het crossen etc. Daar zal hij het vast en zeker super in gaan doen!

Was wel leuk om te horen dat hij zoveel op Manus leek idd!
Het is die 4 waarom ik toch nog met zuur gevoel weg ging..rowenna schreef:Amber, ik heb gister vol bewondering naar jouw [s]toot zitten kijken, wat is ie mooi, vind die vier voor zijn gangen wel een beetje heel overdreven.
Hij liep niet zoals met proeven, want hij was stuk drukker, maar een 4

Daar hou ik me nu maar aan vast haha

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jemig Amber, wat een teleurstelling.
Kan er ook niet bij hoor, een vier voor zijn gangen.
Ik vind het een prachtige Fjord en jullie gaan vast heel ver komen in de sport!!
Kan er ook niet bij hoor, een vier voor zijn gangen.
Ik vind het een prachtige Fjord en jullie gaan vast heel ver komen in de sport!!

Amber onthoud 1 ding. Het was van de jonge paarden de mooiste en beste die erbij liep! Tja wordt wel vaker gezien door het publiek en niet door de jury... jammer...
Hij is zelfs beter dan sommigen die goedgekeurd zijn. Tja snappen zal ik het nooit met de keuringen.......
haha tot zover

Hij is zelfs beter dan sommigen die goedgekeurd zijn. Tja snappen zal ik het nooit met de keuringen.......
haha tot zover

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Het is wat een raar systeem, maar ik vind die 4 op zijn gangen niet zo raar.. Hij mocht niet genoeg punten krijgen voor goedkeuring, ze hadden hem dus ook overal een 6 kunnen geven.. Maar ik denk dat ze toch hebben willen laten zien dat ze het een leuke hengst vonden en dus een 8 op rastype hebben gegeven en daarna een 7.. Maar dan moest de rest wel kelderen omdat hij niet meer dan 34 punten mocht hebben..
Ik zou me er niet zo druk om maken, en denk ook niet dat je t.o.v. de jury iets hoeft te bewijzen..
Ik zou me er niet zo druk om maken, en denk ook niet dat je t.o.v. de jury iets hoeft te bewijzen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat ik wel jammer vind is dat je nu nooit weet hoeveel punten hij had gehaald als hij vet. wel goedgekeurd was.
Waarom kunnen ze hem niet gewoon beoordelen met de punten die hij waard is en dan als opmerking erbij dat hij niet GGK wordt vanwege het veterinaire gebeuren...?
Ik vind Toot ook een topper hoor Amber!
Waarom kunnen ze hem niet gewoon beoordelen met de punten die hij waard is en dan als opmerking erbij dat hij niet GGK wordt vanwege het veterinaire gebeuren...?
Ik vind Toot ook een topper hoor Amber!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Daar had ik het met Van Bon ook over gehad. Dat hij Vet. is afgekeurd en fok verbod krijgt, maar wel gewoon normale punten had kunnen krijgen eventueel ? Maar dat kon niet.
Dat vond ik gewoon erg jammer idd
, maar het is niet leuk om te horen dat je na goede cijfers op Abop te horen krijgt dat je een 4 op gangen hebt... Tuurlijk ben ik blij met een 8 op rastype en daarna de 7, maar blijft een zure bes om dan te horen dat zijn gangen kelderen.

Ik vind dat dus wel raar ? Want met een 6 had hij dus ook gewoon 34 punten gekregen, en dus geen A Premie. Makkelijk gezegd niet druk makenEsther schreef:Het is wat een raar systeem, maar ik vind die 4 op zijn gangen niet zo raar.. Hij mocht niet genoeg punten krijgen voor goedkeuring, ze hadden hem dus ook overal een 6 kunnen geven.. Maar ik denk dat ze toch hebben willen laten zien dat ze het een leuke hengst vonden en dus een 8 op rastype hebben gegeven en daarna een 7.. Maar dan moest de rest wel kelderen omdat hij niet meer dan 34 punten mocht hebben..

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
tja, het blijft een raar wereldje die keuringen.
kan me goed voorstellen dat je er ff goed akelig van bent.
kan me goed voorstellen dat je er ff goed akelig van bent.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Dat is ook wel weer waar natuurlijk Amber.. Ze hadden hem wat hoger kunnen geven.. Wat voor bemerking had hij op zijn gangen??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Toot is echt prachtig!! Ontzettend veel uitstraling en houding
wat ik bij veel hengsten gister toch wel een beetje heb gemist.
Ik denk dat ie voor de fokkerij wat te luxe is, maar dat je er een geweldig sportpaard aan hebt. Nu ik Toot in het echt heb gezien ben ik trouwens helemaal overtuigd van de Manus x Karlien combinatie

Ik denk dat ie voor de fokkerij wat te luxe is, maar dat je er een geweldig sportpaard aan hebt. Nu ik Toot in het echt heb gezien ben ik trouwens helemaal overtuigd van de Manus x Karlien combinatie

Echt héél erg jammer!!!
Maar Toot is en blijft een erg mooie fjord met vast een nog mooiere toekomst
Maar Toot is en blijft een erg mooie fjord met vast een nog mooiere toekomst

Wat een teleurstelling was het Amber.. Toot is echt een knapperd! We voelden allemaal met je mee.
Gelukkig kan je ook op andere manieren een super paard aan hem hebben! We zien jullie vast vaak genoeg terug.
Gelukkig kan je ook op andere manieren een super paard aan hem hebben! We zien jullie vast vaak genoeg terug.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Het is idd zuur dat het allemaal zo moet lopen, maar hij blijft jouw topper!
En ik weet zeker ,gezien de laatste foto's, dat hij het super gaat doen in de cross
En ik weet zeker ,gezien de laatste foto's, dat hij het super gaat doen in de cross

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
-
Ach Amber, met de zadelproef had hij voor alle gangen een 8!! Houd je daar maar aan vast. Tuurlijk is het erg zuur om nu een 4 daarop te krijgen en je hebt de uitleg er ook over gehoord. Jammer vind ik het wel, dat ze dan het hele punt meteen zo laag zetten. Had er een 6 neer gezet, dan was het niet meteen zoooo negatief. Meer dan 34 punten had je toch niet gekregen en dat wist je. Maar om het dan meteen zo demotiverend een 4 neer te zetten, vind ik erg jammer!! (ps dit ook namens Anita, die zit nog bij mij en heeft nog niet kunnen reageren).
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Amber_ schreef:
Ja een 4 was hier ook een schok ? Leo en ik zagen het op papiertje, en toen viel onze mond wel open. Onregelmatig ? Soms wat kort.. maar goed, nu gewoon tot Z rijden om tegendeel te bewijzen?
Nou ja het Z zegt ook niet alles, er lopen soms paarden in het Z die totaal niet kunnen draven..
Het is wel ontzettend zuur voor je, ik zal als ik jou was ook de da die je erbij hebt gehad er op aanspreken, dit is wel iets wat een da moet kunnen voelen nl.
Wat betreft de 4 snap ik het ergens wel, hoewel je zegt dat hij met een 6 ook 34 punten had gehaalt heb ik het idee dat ze sommige paarden expres wat lagere punten geven om ze zo zeker weten niet weer terug te zien op de hk.
Kijk naar al dat jonge grut, die punten waren imo ook niet normaal, ik vind dat er minstens 2 zeker weten een aanhoudpremie hadden mogen hebben, die worden nu zo afgeslacht door de jury dat die mensen ze nooit weer voorstellen op de jury, wat heel zonde zou kunnen zijn als blijkt dat ze als 3 of 4 jarige wel goed uitgegroeid zijn..
Aan de andere kant kun je nu lekker met Toot aan de slag, geen gedoe om hem bij een hengstenhouder achter te laten enz.. het is zuur maar ergens ook wel lekker...
Ctje