Nee, en dat zal nog wel even duren ook.dc schreef:nou alleen dat luie zweet eruit (en die heeft hij genoeg) en dan ziet hij er weer top uit.
heb je hem al gereden? onze kinderpony!

Ik lig er voorlopig wel even uit.
Nee, en dat zal nog wel even duren ook.dc schreef:nou alleen dat luie zweet eruit (en die heeft hij genoeg) en dan ziet hij er weer top uit.
heb je hem al gereden? onze kinderpony!
Bailey is toch al onwijs knap!!!Bailey schreef:Hij is knap!
Ik vond het prachtig om ook de foto's in de mist te kunnen zien, lekker vergelijken
Mijn Bailey is een Sverre en daarmee dus een halfbroertje, en ik herken echt veel van hem als ik naar Reitze kijk. Als Bailey zo uit mag groeien ('tis een ruintje, maar ik blijf goede hoop houden, hihi) knijp ik in mijn handjes!
dank je welBella schreef:Vind zijn boog juist wel mooi...lijntje loopt mooi door, hartstikke strak.
En die sokken, daar zullen we het wel nooit over eens worden
Ben heel benieuwd hoe hij in conditie is wanneer hij langer bij Rien staat! Daar zien ze er altijd mooi strak gevuld uit.
Hey lieve schat, voel je niet aangevallenEsther schreef:Ik zeg ook niet dat de boog niet mooi is hoor, hij is keurig, maar ik probeer te bedenken wat Jan er zo raar aan vindt.. Ik knip zelf bij de schoft vaak ook wat lager, dan is hij vloeiender, maar Bart heeft liever dat je hem bij de schoft wat hoger laat..
En nogmaals, ik snap de sokken hoor!! Of ik het ook zou doen weet ik niet, maar ik begrijp de achterliggende gedachte en ik ben het ook wel met je eens..