Van beide jongens, Celony en Djambo, zijn close up's te zien in dit topic van Lindy. http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=36462 Zij heeft foto's gemaakt toen ze vorige week Finn kwam bezoeken.Mir schreef:Wat heeft Celony een lief leuk koppie (ben nu nieuwsgierig naar close up van Djambo's hoofd). Wat een prachtig gezicht moet dat zijn, zoveel happy paardjes op je eigen grond. Rijkdom!
De Mantinger kudde in de sneeuw (ook een filmpje)
Re: De Mantinger kudde in de sneeuw (ook een filmpje)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een heerlijk koppel heb je lopen Anita. Dat moet iedere dag weer genieten zijn voor je zo'n gele kudde. Dat jonge grut zo bij elkaar is echt een prachtig gezicht.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ach die vier F-knullen...schattig!
Je hebt echt een hele leuke club bij elkaar Anita, ik kan me voorstellen dat je er erg van geniet!
Je hebt echt een hele leuke club bij elkaar Anita, ik kan me voorstellen dat je er erg van geniet!
Die 4 f jes naast elkaar echt geweldig
de rest van de foto,s zijn ook allemaal erg leuk geworden.

Heb even terug zitten spieken, maar is Djambo nou toch een tintje donkerder dan Celony?
Zou wel wat zijn in ee 2 span, die broertjes!
Mooi gezicht al die fjorden!!
Ik vind Fendora zo leuk!
Ik vind Fendora zo leuk!

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Nee, het is net andersom, Celoontje is de donkerste, zowel op zijn lijf als koppie.Mir schreef:Heb even terug zitten spieken, maar is Djambo nou toch een tintje donkerder dan Celony?
Haha, dat heb ik al zo vaak gehoord die twee in tweespan maar ik denk niet dat het er ooit van gaat komen want dat durf ik zelf echt niet.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hele mooie plaatjes Anita; leuk om te zien.
En die Meline... no food no action, haha! Ach ze sjouwt natuurlijk ook wat extra gewicht mee moet je maar denken. Mooie buik al trouwens!
En die Meline... no food no action, haha! Ach ze sjouwt natuurlijk ook wat extra gewicht mee moet je maar denken. Mooie buik al trouwens!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Lekker clubje bij elkaar toch... Jij hebt een gezellig achterthuisje! 

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ja, die buik is al zo mega dat ze nu met zwangerschapsverlof is. Afgelopen maandag niet kunnen mennen ivm onderzoek in het ziekenhuis van mijzelf, we waren gewoon te laat thuis om nog op tijd te kunnen zijn. Bovendien met die gladheid is het niet aantrekkelijk om 20 km te moeten rijden met trailer. De volgende menles is pas weer in januari. Ze staat dan 3 weken stil en het is gewoon niet eerlijk om haar dan weer op te pakken. Die buik groeit ook gewoon door in deze 3 weken en begon het al zwaar te vinden.Pasja schreef:Hele mooie plaatjes Anita; leuk om te zien.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco