Sniekie Preview
Re: Sniekie Preview
Ziet er goed uit, krijgt hij het vast naar zijn zin!

Lasse moet idd door Kdies zn box, maar die gaat er gewoon even uit als Lasse erdoor moet. Anders wordt het wel krapjes (hij is toch groter dan we dachten hihihi).
Maargoed das alleen 's avonds want overdag staan ze buiten (doet theo).
Zit nu ook een rekje tussen zodat Kdies ook beetje rust heeft.
Strokorrels bevallen super, uitmesttijd 30sec-1 minuut. Saai hoor. Blijft enorm veel droger dan vlas, heeft veel sneller een lekkere bodem. Voor Kdies echt een megauitkomst!
Maargoed das alleen 's avonds want overdag staan ze buiten (doet theo).
Zit nu ook een rekje tussen zodat Kdies ook beetje rust heeft.
Strokorrels bevallen super, uitmesttijd 30sec-1 minuut. Saai hoor. Blijft enorm veel droger dan vlas, heeft veel sneller een lekkere bodem. Voor Kdies echt een megauitkomst!
stalletje ziet er gezellig uit, maar vind de paddock helemaal niet zo groot kijken (of de foto vertekend enorm) nu zou ik ze niet graag met zijn alle een sprintje zientrekken met zo'n draadje ertussen
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Gelukkig dat jullie het nu al naar jullie zin hebben!
toch fijn dat het strokorrels geworden zijn voor kdies! Het ziet er inderdaad heel schoon uit!
toch fijn dat het strokorrels geworden zijn voor kdies! Het ziet er inderdaad heel schoon uit!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Paddocks zijn (althans die van hun) 8x8m dus flinke paddocks hoor. Waarsch gaan de draadjes bij die haflinger en arabier ook weg dus dan hebben ze met zn 4en een paddock van 8x16m.dendola schreef:stalletje ziet er gezellig uit, maar vind de paddock helemaal niet zo groot kijken (of de foto vertekend enorm) nu zou ik ze niet graag met zijn alle een sprintje zientrekken met zo'n draadje ertussen
Dat lijkt me wel krapjes! 1 paard is 8x8 en dan 4 paarden in een 2x zo groot stuk?Viv schreef:Paddocks zijn (althans die van hun) 8x8m dus flinke paddocks hoor. Waarsch gaan de draadjes bij die haflinger en arabier ook weg dus dan hebben ze met zn 4en een paddock van 8x16m.dendola schreef:stalletje ziet er gezellig uit, maar vind de paddock helemaal niet zo groot kijken (of de foto vertekend enorm) nu zou ik ze niet graag met zijn alle een sprintje zientrekken met zo'n draadje ertussen
waarom krijgen ze dan niet het hele stuk van de 4 paarden dus 8 x32?
edit: laat maar, ze staan met zn 2-en in een paddock.
nou ik vind die strokorrels ook wel erg schoon ogen, zijn die nu veel duurder als vlas?
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
ziet er mooi uit!
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
He, lekkere open box, met open stuk.
Lasse is wel een reus hoor!!!
Fijn dat de strokorrels zo goed bevallen, hopelijk hebben jullie nu je
stekje gevonden. Dies lekker het weiland in in de zomer.
Lasse is wel een reus hoor!!!
Fijn dat de strokorrels zo goed bevallen, hopelijk hebben jullie nu je
stekje gevonden. Dies lekker het weiland in in de zomer.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Lekker hoor Viv dat hij lekker zo buiten kan staan
Jammer dat zijn buurman niet altijd even vriendelijk is op stal maar misschien verbeterd dat nog
Die stalbodem ziet er goed uit zeg!!
Hoeveel heb je erin gegooid en is dat duur??
Jammer dat zijn buurman niet altijd even vriendelijk is op stal maar misschien verbeterd dat nog
Die stalbodem ziet er goed uit zeg!!
Hoeveel heb je erin gegooid en is dat duur??