DeeDee schreef:
Wat ik wel knap vind is dat die shet achter 1 zo'n draadje blijft. Kan ik alleen maar van dromen

en er staat niet eens stroom op

Hij gaat wel eens naar de andere kant hoor, maar kan er niet uit, er is een klein stukej voor hem afgezet omdat hij gauw hoefbevangen is. Maar hij durft het niet bekijken bij Marloes in te gaan.
Goh Claudia, ik wist niet eens dat er ook Toddy achter zat, nu ben ik nóg verliefder, haha. Snap nu wel waar ze dat drammerige van heeft, ze kan wel doorzetten.
Maar we hebben vandaag weer gereden en het ging wel 100x beter dan gister. Terwijl het gister al super ging. Maar gister liep ze erg snel, ze is behoorlijk werklustig. Ik was kapot na het ritje. vandaag was ze heel relaxt, maar nu zat er ook eerst een meisje op dat goed rijden kan en ik had er een ander bit in gedaan. En Marloes moet natuurlijk ook overal aan wennen, ons, de omgeving. Maar ze geniet héél erg van alle aandacht. Als we poetsen (en we staan dan met ons 6-en om haar heen, iederen wil helpen, haha) geniet ze zo. Alidus heeft vandaag ook weer gereden. Hij is super enthousiast en redt zich prima met Marloes. Ik geniet er gewoon van om hem zo te zien, hij riep:"Ik ben smoorverliefd op dit beest" haha, man van 43 jaar, lief toch?
Ik durf het nu ook wel aan op de fiets mee te gaan, want Tjitske wil graag draven. Morgen ga ik Marloes zelf even proberen op het Balloërveld.
Annemarie, dan kom je toch een keer met Nis op de trailer naar ballo en gaan we samen rijden?
Claudia, ja hoor, Tamara ziet het nog wel zitten. Ik begin er zelf niet aan.....niks voor mij zulke manen.