Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Claudje
Bericht
door Claudje » zo 28 dec 2008, 13:48
Kirsten_ schreef:Ja maar mijn fjordie is Askor een 4,5 jarige ruin

Weet ik, ik heb jou ook getipt via Bokt

-
Kirsten_
Bericht
door Kirsten_ » zo 28 dec 2008, 13:53
Ja dat is waar

En als zij haar ook bij Mascha Molog vandaan heeft kan het haast niet missen. . . Daar komt Askor ook vandaan en heb ik Nieske ook nog gezien

Ben echt benieuwd

:¨·.·¨:
`·.Askor :¨·.·¨:
`·.Djarne
-
Claudje
Bericht
door Claudje » zo 28 dec 2008, 13:59
-
Kirsten_
Bericht
door Kirsten_ » zo 28 dec 2008, 14:16
Ik heb even gereageerd heb wel nog gegevens van Mascha maar krijg zelf ook amper reactie. . . ik wist niet dat ze zelf ook handelde. . . toen ik voor Askor kwam had ze Brigge, Askor en Nieske. . . en een paar kwpner's. Ze zei toen tegen mij dat Brigge en Askor weg gingen wegens overstap naar kwpn's en dat Nieske nooit weg zou gaan. . .
`·.Djarne
-
Nieske
Bericht
door Nieske » ma 29 dec 2008, 06:39
Nieske en een kwpner van haar stonden te koop bij de handelaar.
Askor is idd de enigste zoon van Nieske voor zover ik heb kunnen achterhalen via het stamboek.
kijk niet naar de buitenkant die is maar geleend, maar de binnenkant die is wie je echt bent....
-
Kirsten_
Bericht
door Kirsten_ » ma 29 dec 2008, 08:09
Oke. . . ik heb Askor gewoon bij haar vandaan. Nieske heeft nog een zoon Braggie. Dat is een half broertje van Askor. De vader van Braggi is Briggen. Hier is de link naar haar bokt profiel. Staat Braggie ook op:
http://www.bokt.nl/forums/memberlist.ph ... le&u=42778
`·.Djarne
-
claudia
Bericht
door claudia » ma 29 dec 2008, 10:55
Kirsten_ schreef:Ik heb even gereageerd heb wel nog gegevens van Mascha maar krijg zelf ook amper reactie. . . ik wist niet dat ze zelf ook handelde. . . toen ik voor Askor kwam had ze Brigge, Askor en Nieske. . . en een paar kwpner's. Ze zei toen tegen mij dat Brigge en Askor weg gingen wegens overstap naar kwpn's en dat Nieske nooit weg zou gaan. . .
Mascha heeft ook heel even een hengst van het stanboek gehad.
Ze heeft heel even een poging ondernomen om bij ons in brabant mee te rijden in het "showteam" maar dat liep al heel snel op niets uit.
Ze heeft ook een aantal paarden bij Rien gekocht, waaronder Nieske.
Ze heeft in nederland heel even een ruitersportzaakje gehad. Daarna heeft ze bijna alles verkocht en is vertrokken naar duitsland.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
Kirsten_
Bericht
door Kirsten_ » ma 29 dec 2008, 11:33
Ja dat wist ik

Askor heb ik in Duitsland bij haar gekocht. Ze heeft Hayo en Briggen gehad zei ze.
@ Nieske: Ik maakte een foutje. Braggi is niet een halfbroertje van Askor dat vertelde Mascha mij die tijd, maar Braggi is Briggen x Gardar. Kan dus niet want Askor is Olshen Junior x Barstad.
`·.Djarne
-
Nieske
Bericht
door Nieske » ma 29 dec 2008, 16:10
Kirsten_ schreef:Ja dat wist ik

Askor heb ik in Duitsland bij haar gekocht. Ze heeft Hayo en Briggen gehad zei ze.
@ Nieske: Ik maakte een foutje. Braggi is niet een halfbroertje van Askor dat vertelde Mascha mij die tijd, maar Braggi is Briggen x Gardar. Kan dus niet want Askor is Olshen Junior x Barstad.
Helaas, geen zoon van Nieske...
Het stamboek kwam met 3 namen aan zetten toen ik daar voor info informeerde. Askor, Suske en Yetske.
Die Braggi, komt die wel van Mascha af?
Zag dat zij hem ook uit duitsland had vandaar.
kijk niet naar de buitenkant die is maar geleend, maar de binnenkant die is wie je echt bent....
-
Kirsten_
Bericht
door Kirsten_ » di 30 dec 2008, 08:14
Ja klopt. . . Braggi stond ook bij Mascha ik ben toen wezen kijken voor Askor en zag Braggi ook staan dus heb even getwijfeld maar ben tog bij Askor gebleven

`·.Djarne
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » di 30 dec 2008, 11:14
Braggi is door Mascha gefokt en staat bij het stamboek ook nog op haar naam. Zijn moeder is Royka 19960965, inderdaad een Gardar merrie.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Nieske
Bericht
door Nieske » di 30 dec 2008, 17:20
Dan is Braggi waarschijnlijk net voor Niekse verkocht, als ik zie dat zij hem een half jaar heeft.
Nieske heb ik nu ook zo'n klein half jaar.
Alleen heb ik haar bij een handelaar gekocht en niet bij Mascha.