Juiste beslissing genomen
Je hebt zeker weten de juiste beslissing gemaakt!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Als je hier in Diego zijn ogen kijkt..
weet je dat je het goed gedaan hebt.....
Nog steeds sterkte....
weet je dat je het goed gedaan hebt.....
Nog steeds sterkte....
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Hè, ik ben blij dat jullie er ook zo over denken!
Ik had dinsdag al wel besloten het te doen, maar koninginnedag en Hemelvaart kwam er tussen. Donderdag kwamen ze van het fonds om te kijken wat de slachtwaarde was, omdat ik dat aan hen moest betalen, omdat ik hem terug kocht om te laten cremeren.
Ik mrkte wel dat zij dachten dat het zo erg nog niet was met Diëgo. Maar ik zette hem elke dag een uurtje in het dikke gras, dat was zijn happy hour, het enige moment dat hij gelukig was. Dus toe ik hem het halster om deed omdat de heren van het fonds er waren dacht hij dat ik hem voor het huis bracht en toen was hij best even actief. Zij brachten me weer aan het twijfelen.
Maar je pony elke morgen zo aantreffen vreet aan je. De d.a. was het gelukkig direct met me eens en vermoedde dat hij ook ernstig versleten knieën had.
Ik ben opgelucht dat ik het gedaan heb, maar twijfel en verdriet is er ook........
Dat gedicht in het regenboogtopic heb ik zelf bedacht, schoot me 's nachts ineens door mijn hoofd.........
Ik had dinsdag al wel besloten het te doen, maar koninginnedag en Hemelvaart kwam er tussen. Donderdag kwamen ze van het fonds om te kijken wat de slachtwaarde was, omdat ik dat aan hen moest betalen, omdat ik hem terug kocht om te laten cremeren.
Ik mrkte wel dat zij dachten dat het zo erg nog niet was met Diëgo. Maar ik zette hem elke dag een uurtje in het dikke gras, dat was zijn happy hour, het enige moment dat hij gelukig was. Dus toe ik hem het halster om deed omdat de heren van het fonds er waren dacht hij dat ik hem voor het huis bracht en toen was hij best even actief. Zij brachten me weer aan het twijfelen.
Maar je pony elke morgen zo aantreffen vreet aan je. De d.a. was het gelukkig direct met me eens en vermoedde dat hij ook ernstig versleten knieën had.
Ik ben opgelucht dat ik het gedaan heb, maar twijfel en verdriet is er ook........
Dat gedicht in het regenboogtopic heb ik zelf bedacht, schoot me 's nachts ineens door mijn hoofd.........
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Je hebt de juiste keuze gemaakt Ivonnen, zeker nu ik deze foto's zie. Je moet niet aan je zelf twijfelen, je bent heel eerlijk geweest met deze beslissing tegenover Diego.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
poeh
Jeetje wat erg...die aanblik alleen al...verscheurd je hart...zal zeker een moeilijke beslissing zijn geweest...
Volgens mij blijf je altijd momenten houden van "had ik nog dit, had ik nog dat". Maar als je goed naar je gevoel luistert, is de beslissing vaak wel duidelijk maar wordt er alleen nog gewacht op jouw toestemming. Diëgo heeft het zelf aangegeven, je hebt afscheid van hem kunnen nemen, het is echt goed zo. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hem heel erg mist, zeker omdat je eigenlijk denkt na je andere 2 paarden, die Diëgo is zo sterk als een beer, die blijft nog een tijd.
Die blik in zijn ogen!! je hebt juist gehandeld. Ik zou ook er vreselijk veel moeite mee hebben, maar die blik in de ogen zegt genoeg je hebt de juiste beslissing genomen ik wens je heel veel stertke en wel leven met je mee!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!