Timor ohz
Hij wordt ook geregeld kort in de hals en loopt niet over de rug. Ik denk dat je hem ook meer voorwaarts neerwaarts moet rijden vanuit je kuit naar de hand toe. Dan zal hij in jouw ogen wrs ook meer "met het bit gaan doen". Probeer ook je handen eens iets breder te zetten zodat hij "erin kan zakken".
Blijft wel een supertof dier vind ik.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Anne&Wendie
- Contacteer:
- Cindy+Uniek
Whoe, ben echt Timor-fan hoor
, zo'n ondeugende uitstraling. Hij ziet er goed uit onder het zadel! Ik zie hem alleen op verschillende foto's met zijn tong uitgestoken. Als er uit mijn Marga-Timor koppeling maar niet wéér een tong-uitsteker komt. Diëgo staat echt op bijna alle foto;s met zijn tong buitenboord, zo zonde (of zijn slurfie bungelt eronder, de grapjas, denk je dat je een leuke foto hebt hangt zijn slurf eruit
)
Ik zie het wel goedkomen met Timor onder het zadel hoor, ziet er prima uit!

Ik zie het wel goedkomen met Timor onder het zadel hoor, ziet er prima uit!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Jeempie schreef:Hij wordt ook geregeld kort in de hals en loopt niet over de rug. Ik denk dat je hem ook meer voorwaarts neerwaarts moet rijden vanuit je kuit naar de hand toe. Dan zal hij in jouw ogen wrs ook meer "met het bit gaan doen". Probeer ook je handen eens iets breder te zetten zodat hij "erin kan zakken".
Ben ik met je eens, maar we vonden dit al heel wat

Ctje 

Even nagedacht voor ik dit zou posten, ik bedoel het niet vervelend, maar ik vind het wel een enigszins storend beeld geven met zijn mondje open. Ik snap dat het moeilijk is als een paard niet heel vaak onder het zadel is, maar als hij dan wat minder gereden wordt, misschien wat meer met aan het been zijn bezig zijn en zo proberen wat lengte in de hals te krijgen, dat Timor zelf het bit misschien ooit wat meer op gaat zoeken?
Verder vind ik Timor leuk tonen onder het zadel, heb volgens mij niet eerder rijfoto's van hem gezien?
Verder vind ik Timor leuk tonen onder het zadel, heb volgens mij niet eerder rijfoto's van hem gezien?
Bootcamp de dag ervoor heeft het goed gedaan.
@Charret: Nee dit was later.
Maar hij is dr nog langer niet...
, maar het is ook niet meer het beeld wat het altijd was.
Voor zover ik merkte is het een paard wat je vrij veel duidelijk maakt onder het zadel, mits je maar goed naar m luistert en daar goed op in haakt....dan kun je denk ik best sprong vooruit maken.
@Charret: Nee dit was later.
Maar hij is dr nog langer niet...

Voor zover ik merkte is het een paard wat je vrij veel duidelijk maakt onder het zadel, mits je maar goed naar m luistert en daar goed op in haakt....dan kun je denk ik best sprong vooruit maken.
Geluk is de vrucht van intens werk
@Mirjam.. mij kun je alles zeggen hoor 
Ben het wel met je eens, maar wat misschien op de foto lijkt is dat hij tegen het bit is is, maar dat is hij absoluut niet, hij is juist heel licht in de hand..
Maar als het goed is gaat Esther vdB ermee aan de slag en dan zal het allemaal veel beter worden

Ben het wel met je eens, maar wat misschien op de foto lijkt is dat hij tegen het bit is is, maar dat is hij absoluut niet, hij is juist heel licht in de hand..
Maar als het goed is gaat Esther vdB ermee aan de slag en dan zal het allemaal veel beter worden

Ctje 

Ik vind hem echt zo tof. Hij blijft toch één van mijn favorieten!
Ik ben het met de anderen eerst. Probeer hem in een lekker tempo vooruit te rijden, dan moet hij wel iets meer tegen je hand aan komen.
Ik ben het met de anderen eerst. Probeer hem in een lekker tempo vooruit te rijden, dan moet hij wel iets meer tegen je hand aan komen.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Echt één voor mij dus, het gaat mij gauw te hard
Komt hij 19 April ook onder het zadel in de show? Of weet je dat nog niet of mag je dat nog niet verklappen?
Ik ben nog steeds verliefd op hem hoor!

Komt hij 19 April ook onder het zadel in de show? Of weet je dat nog niet of mag je dat nog niet verklappen?
Ik ben nog steeds verliefd op hem hoor!

Baranna 13-5-2006
Ik snap je probleem wel hoor. Maar dan nog is de oplossing meer been en zweepje erbij gebruiken totdat ie het snapt.Miekjuh schreef:Dat is nou juist het probleem!!! Hij wil niet vooruit
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen

- karleylover